Pregled bibliografske jedinice broj: 571106
Marketing
Marketing. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (Udžbenici i skripta)
CROSBI ID: 571106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing
Autori
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenici i skripta, znanstvena
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Stranica
540
ISBN
953-6895-07-2
Ključne riječi
marketing
Sažetak
Društvene promjene, kulturni razvoj i globalna svjetska kretanja potakla su i u nas potrebu potpune gospodarske orijentacije na tržište i potrošača što je i temeljna odrednica suvremenog marketinga. On se zato s pravom, drži prijeko potrebnim činiteljem sveukupnog gospodarstva. Marketing je, kao poslovna koncepcija, prema tome apsolutno univerzalan. Mogu ga i trebaju primjenjivati sva poduzeća bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Marketinška filozofija zahtijeva da poduzeće primjenjuje svoje orijentacije dugoročno, sagledavajući ne samo sadašnje nego i buduće stanje u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb