Pregled bibliografske jedinice broj: 570963
Obrasci pijenja mladih u Metkoviću
Obrasci pijenja mladih u Metkoviću, 2011., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
CROSBI ID: 570963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrasci pijenja mladih u Metkoviću
(Drinking patterns of youth in Metković)
Autori
Komazin, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2011
Stranica
63
Mentor
Kovčo Vukadin, Irma
Ključne riječi
obrasci pijenja; mladi; Metković
(drinking patterns; youth; Metković)
Sažetak
Širenje uživanja alkohola zapaža se u svim zemljama zapadne i istočne zemljine polutke. Mladi ljudi sve ranije i sve češće piju alkohol. Pijenje alkohola postaje normalan obrazac ponašanja među mladima. Mladi piju zbog uzora u obitelji, utjecaja medija i vršnjaka, da bi se lakše opustili i zabavili, zato jer je to normalno i jer svi piju. Cilj ovog rada jest pregled aktualnih spoznaja o alkoholizmu te stjecaj uvida u konzumiranje alkohola učenika osmih razreda osnovnih škola u Metkoviću kroz sljedeće varijable: dostupnost alkohola, učestalost konzumacije alkohola, opijanje, posljedice konzumiranja alkohola, poznavanje djelovanja alkohola. Specifičan cilj rada odnosi se na utvrđivanje razlika prema spolu ispitanika. U istraživanju je sudjelovalo 262 ispitanika. Ispitanici su učenici osmih razreda dviju osnovnih škola u Metkoviću. Ispunjavali su upitnik koji je preuzet iz ESPAD 2007 istraživanja. Rezultati ukazuju na to kako je većina ispitanika pila alkohol barem jednom u životu (80% - 90% ). Najlakše dolaze do pive i vina, a zatim do žestokih i gotovih mješanih pića. S dobi raste učestalost pijenja alkohola, te postoje razlike s obzirom na spol koje se zadnjih godina polako izjednačavaju. Rezultati ovog istraživanja potvrđuju važnost prevencije konzumiranja alkohola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Irma Kovčo Vukadin
(mentor)