Pregled bibliografske jedinice broj: 570853
Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur
Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur // Medianali, 4 (2010), 7; 73-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 570853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur
(Holistic media relations in cultural organizations)
Autori
Obradović, Đorđe ; Medo Bogdanović, Ivana
Izvornik
Medianali (1846-436X) 4
(2010), 7;
73-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odnosi s medijima; publicitet; kultura; odnosi s javnostima; marketing; holistički pristup
(media relations; publicity; culture; public relations; marketing; holistic approach)
Sažetak
Istraživanje vodećih udžbenika i priručnika na visokoškolskim institucijama u Hrvatskoj pokazuje da se odnosi s medijima promatraju parcijalno, kakvi nisu u stvarnosti, u skladu s dva osnovna i suprotstavljena gledišta prema kojima su oni ili dio odnosa s javnostima ili dio marketinga. Pojavom novih medija i prevladavanjem višesmjernog asimetričnog komuniciranja nad jednosmjernom informiranju i dvosmjernom komuniciranju, nameće se cjelovit pristup odnosima s medijima. Te postavke potvrđuje i provedena studija slučaja o odnosima s medijima Dubrovačkih ljetnih igara tijekom sezone 2009. Tako ovaj rad uz holistički pristup odnosima s medijima za organizacije u kulturi i male organizacije uopće, na osnovi analize i istraživanja izvodi nove definicije odnosa s medijima i publiciteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti