Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570853

Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur


Obradović, Đorđe; Medo Bogdanović, Ivana
Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur // Medianali, 4 (2010), 7; 73-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 570853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur
(Holistic media relations in cultural organizations)

Autori
Obradović, Đorđe ; Medo Bogdanović, Ivana

Izvornik
Medianali (1846-436X) 4 (2010), 7; 73-90

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odnosi s medijima; publicitet; kultura; odnosi s javnostima; marketing; holistički pristup
(media relations; publicity; culture; public relations; marketing; holistic approach)

Sažetak
Istraživanje vodećih udžbenika i priručnika na visokoškolskim institucijama u Hrvatskoj pokazuje da se odnosi s medijima promatraju parcijalno, kakvi nisu u stvarnosti, u skladu s dva osnovna i suprotstavljena gledišta prema kojima su oni ili dio odnosa s javnostima ili dio marketinga. Pojavom novih medija i prevladavanjem višesmjernog asimetričnog komuniciranja nad jednosmjernom informiranju i dvosmjernom komuniciranju, nameće se cjelovit pristup odnosima s medijima. Te postavke potvrđuje i provedena studija slučaja o odnosima s medijima Dubrovačkih ljetnih igara tijekom sezone 2009. Tako ovaj rad uz holistički pristup odnosima s medijima za organizacije u kulturi i male organizacije uopće, na osnovi analize i istraživanja izvodi nove definicije odnosa s medijima i publiciteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Đorđe Obradović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Obradović, Đorđe; Medo Bogdanović, Ivana
Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur // Medianali, 4 (2010), 7; 73-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Obradović, Đ. & Medo Bogdanović, I. (2010) Holistički odnosi s medijima organizacija u kultur. Medianali, 4 (7), 73-90.
@article{article, author = {Obradovi\'{c}, \DJor\dje and Medo Bogdanovi\'{c}, Ivana}, year = {2010}, pages = {73-90}, keywords = {odnosi s medijima, publicitet, kultura, odnosi s javnostima, marketing, holisti\v{c}ki pristup}, journal = {Medianali}, volume = {4}, number = {7}, issn = {1846-436X}, title = {Holisti\v{c}ki odnosi s medijima organizacija u kultur}, keyword = {odnosi s medijima, publicitet, kultura, odnosi s javnostima, marketing, holisti\v{c}ki pristup} }
@article{article, author = {Obradovi\'{c}, \DJor\dje and Medo Bogdanovi\'{c}, Ivana}, year = {2010}, pages = {73-90}, keywords = {media relations, publicity, culture, public relations, marketing, holistic approach}, journal = {Medianali}, volume = {4}, number = {7}, issn = {1846-436X}, title = {Holistic media relations in cultural organizations}, keyword = {media relations, publicity, culture, public relations, marketing, holistic approach} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font