Pregled bibliografske jedinice broj: 570698
Pitanje upotrebljivosti interaktivnih sustava učenja
Pitanje upotrebljivosti interaktivnih sustava učenja // MIPRO 2001 – XXIV International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, Proceedings Computers in Education / Čičin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 95-100 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 570698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pitanje upotrebljivosti interaktivnih sustava učenja
Autori
Granić, Andrina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2001 – XXIV International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, Proceedings Computers in Education
/ Čičin-Šain, Marina - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001, 95-100
Skup
MIPRO 2001
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2001. - 25.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
upotrebljivost; korisničko sučelje; inteligentni tutorski sustav
(usability; user interface; intelligent tutoring system)
Sažetak
Suvremeni razvoj računalne tehnologije dovodi do povećanja procesne moći koja je dostupna korisniku, porasta složenosti samog računalnog sustava, ali i sve veće apstrakcije funkcija sustava koje su korisniku vidljive i dostupne. Želja za poboljšanjem upotrebljivosti, učinkovitosti i efektivnosti dovode do potrebe ugradnje funkcionalnosti i svojstava računalnog sustava u jednostvanu i lako upotrebljivu metaforu, što prirodno vodi usavršavanju korisničkih sučelja računalnih sustava općenito, s posebnim značajem u računalom podržanim sustavima učenja. Budući korisnici svaki računalni sustav vrednuju u terminima kvalitete respektivnog korisničkog sučelja, rad naslovljava pitanje vrednovanja upotrebljivosti klase interaktivnih sustava učenja, tzv. inteligentnog tutorskog sustava, temeljeći se na zvjezdastom ciklusu života razvoja korisničkog sučelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo