Pregled bibliografske jedinice broj: 570587
Uloga natjecanja u kurikulu nastave infomatike
Uloga natjecanja u kurikulu nastave infomatike // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 13 (2011), 3; 201-231 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 570587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga natjecanja u kurikulu nastave infomatike
(Role of the competitions in the curricula of teaching computer science)
Autori
Jukić Matić, Ljerka ; Matić, Ivan
Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 13
(2011), 3;
201-231
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metodika nastave informatike ; natjecanja iz informatike ; razvoj socijalnih vještina
(competition in computer science ; development of social skills ; teaching methods in computer science)
Sažetak
U posljednje vrijeme natjecanja iz školskih predmeta polako ali sigurno zauzimaju istaknuto mjesto u odgojno-obrazovnom procesu te imaju značajnu ulogu pri motivaciji i inspiriranju učenika za pojačan daljnji rad. U ovom radu je dan pregled natjecanja iz informatike u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na njihove prednosti i nedostatke te uz isticanje njihove važnosti i primjene u metodici nastave informatike. Također su prikazane te primjerima potkrepljene pozitivne posljedice sudjelovanja učenika na natjecanjima, poput pojačanog razvoja socijalnih i spoznajnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts