Pregled bibliografske jedinice broj: 570560
Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda
Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda // Zbornik radova 5. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko (ur.).
Zagreb, 2012. str. 275-278 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 570560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda
(Selected Specifics of Marketing Mix in the Manufacture of Textile and Clothing Products)
Autori
Darko UJEVIĆ ; Alica GRILEC KAURIĆ ; Vesna CVITANOVIĆ
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo
/ Ujević, Darko ; Penava, Željko - Zagreb, 2012, 275-278
Skup
5. MEĐUNARODNO ZNANSTVENO-STRUČNO SAVJETOVANJE TEKSTILNA ZNANOST I GOSPODARSTVO
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.01.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tekstilna i odjevna industrija; marketinški miks
(textile and apparel industry; the marketing mix)
Sažetak
Marketing tekstilne i odjevne industrije definira se kao poslovna filozofija koja se bavi sadašnjim i potencijalnim kupcima odjeće, kao i proizvoda i usluga koji su u direktnoj vezi s tekstilom i odjećom u namjeri da se ostvare dugoročni ciljevi poduzeća, te se razlikuje od ostalih područja u kojim djeluje marketing. Ovim radom pobliže su definirani pojmovi marketinškog miksa u tekstilnoj i odjevnoj industriji – tekstilni i/ili odjevni proizvod, prodaja i distribucija tekstilnog i/ili odjevnog proizvoda, određivanje cijene tekstilnog i/ili odjevnog proizvoda i promocija tekstilnog i/ili odjevnog proizvoda. U ovom radu korišteni su sekundarni (istraživanje za stolom) izvori podataka, dok su kao znanstvene metode korištene: metoda analize i sinteze, induktivna i deduktivna metoda, te metode dokazivanja i opovrgavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb