Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570560

Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda


Darko UJEVIĆ; Alica GRILEC KAURIĆ; Vesna CVITANOVIĆ
Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda // Zbornik radova 5. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko (ur.).
Zagreb, 2012. str. 275-278 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 570560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda
(Selected Specifics of Marketing Mix in the Manufacture of Textile and Clothing Products)

Autori
Darko UJEVIĆ ; Alica GRILEC KAURIĆ ; Vesna CVITANOVIĆ

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 5. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko - Zagreb, 2012, 275-278

Skup
5. MEĐUNARODNO ZNANSTVENO-STRUČNO SAVJETOVANJE TEKSTILNA ZNANOST I GOSPODARSTVO

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.01.2012

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tekstilna i odjevna industrija; marketinški miks
(textile and apparel industry; the marketing mix)

Sažetak
Marketing tekstilne i odjevne industrije definira se kao poslovna filozofija koja se bavi sadašnjim i potencijalnim kupcima odjeće, kao i proizvoda i usluga koji su u direktnoj vezi s tekstilom i odjećom u namjeri da se ostvare dugoročni ciljevi poduzeća, te se razlikuje od ostalih područja u kojim djeluje marketing. Ovim radom pobliže su definirani pojmovi marketinškog miksa u tekstilnoj i odjevnoj industriji – tekstilni i/ili odjevni proizvod, prodaja i distribucija tekstilnog i/ili odjevnog proizvoda, određivanje cijene tekstilnog i/ili odjevnog proizvoda i promocija tekstilnog i/ili odjevnog proizvoda. U ovom radu korišteni su sekundarni (istraživanje za stolom) izvori podataka, dok su kao znanstvene metode korištene: metoda analize i sinteze, induktivna i deduktivna metoda, te metode dokazivanja i opovrgavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Ujević (autor)

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Darko UJEVIĆ; Alica GRILEC KAURIĆ; Vesna CVITANOVIĆ
Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda // Zbornik radova 5. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko (ur.).
Zagreb, 2012. str. 275-278 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Darko UJEVIĆ, Alica GRILEC KAURIĆ & Vesna CVITANOVIĆ (2012) Odabrane specifičnosti marketinškog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda. U: Ujević, D. & Penava, Ž. (ur.)Zbornik radova 5. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo.
@article{article, year = {2012}, pages = {275-278}, keywords = {tekstilna i odjevna industrija, marketin\v{s}ki miks}, title = {Odabrane specifi\v{c}nosti marketin\v{s}kog miksa u proizvodnji tekstilnih i odjevnih proizvoda}, keyword = {tekstilna i odjevna industrija, marketin\v{s}ki miks}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2012}, pages = {275-278}, keywords = {textile and apparel industry, the marketing mix}, title = {Selected Specifics of Marketing Mix in the Manufacture of Textile and Clothing Products}, keyword = {textile and apparel industry, the marketing mix}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font