Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570385

Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija


Haramija, Predrag
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb


CROSBI ID: 570385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija
(Ethics in marketing communications with special emphasis on advertising and public relations in multinational corporations)

Autori
Haramija, Predrag

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet Družbe Isusove

Mjesto
Zagreb

Datum
11.11

Godina
2010

Stranica
000

Mentor
Koprek, Ivan

Ključne riječi
poslovna etika; marketing; odnosi s javnošću; multinacionalne korporacije
(business ethics; marketing; public relations; multinational corporation)

Sažetak
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet filozofije i religijskih znanosti

Profili:

Avatar Url Ivan Koprek (mentor)

Avatar Url Predrag Haramija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Haramija, Predrag
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb
Haramija, P. (2010) 'Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija', doktorska disertacija, Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Haramija, Predrag}, year = {2010}, pages = {000}, keywords = {poslovna etika, marketing, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, multinacionalne korporacije}, title = {Etika u markentin\v{s}kim komunikacijama s posebnim osvrtom na ogla\v{s}avanje i odnose s javno\v{s}\'{c}u multinacionalnih korporacija}, keyword = {poslovna etika, marketing, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, multinacionalne korporacije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Haramija, Predrag}, year = {2010}, pages = {000}, keywords = {business ethics, marketing, public relations, multinational corporation}, title = {Ethics in marketing communications with special emphasis on advertising and public relations in multinational corporations}, keyword = {business ethics, marketing, public relations, multinational corporation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font