Pregled bibliografske jedinice broj: 570385
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb
CROSBI ID: 570385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija
(Ethics in marketing communications with special emphasis on advertising and public relations in multinational corporations)
Autori
Haramija, Predrag
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet Družbe Isusove
Mjesto
Zagreb
Datum
11.11
Godina
2010
Stranica
000
Mentor
Koprek, Ivan
Ključne riječi
poslovna etika; marketing; odnosi s javnošću; multinacionalne korporacije
(business ethics; marketing; public relations; multinational corporation)
Sažetak
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet filozofije i religijskih znanosti