Pregled bibliografske jedinice broj: 570381
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 570381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu
(Information and communication technology in National curriculum)
Autori
Markić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Informatologia Separat Speciale, No. 12
/ Mario Plenković - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009
Skup
Društvo i tehnologija 2009.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; Nacionalni kurikulum; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije; osposobljavanje
(information and communication technologies; National curriculum; life-long education; competence; enabling)
Sažetak
Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Markić
(autor)