Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570381

Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu


Markić, Ivan
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 570381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu
(Information and communication technology in National curriculum)

Autori
Markić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009

Skup
Društvo i tehnologija 2009.

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; Nacionalni kurikulum; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije; osposobljavanje
(information and communication technologies; National curriculum; life-long education; competence; enabling)

Sažetak
Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Markić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markić, Ivan
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Markić, I. (2009) Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu. U: Mario Plenković (ur.)Informatologia Separat Speciale, No. 12.
@article{article, author = {Marki\'{c}, Ivan}, year = {2009}, pages = {48}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, Nacionalni kurikulum, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, kompetencije, osposobljavanje}, title = {Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, Nacionalni kurikulum, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, kompetencije, osposobljavanje}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marki\'{c}, Ivan}, year = {2009}, pages = {48}, keywords = {information and communication technologies, National curriculum, life-long education, competence, enabling}, title = {Information and communication technology in National curriculum}, keyword = {information and communication technologies, National curriculum, life-long education, competence, enabling}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font