Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570285

Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi


Rogulj, Nenad; Ujević, Kristina; Rogulj Gordana,
Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2011), 2; 154-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 570285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi
(THE CONTRIBUTION OF THE OBJECTIVITY OF GRADES IN PHYSICAL EDUCATION IN CLASS TEACHING)

Autori
Rogulj, Nenad ; Ujević, Kristina ; Rogulj Gordana,

Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 26 (2011), 2; 154-161

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
OBJEKTIVNOST; OCJENA; TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
(OBJECTIVITY; GRADE; PHYSICAL EDUCATION)

Sažetak
Na uzorku od 67 učitelja primarnog obrazovanja iz 6 osnovnih škola s područja Splitsko-dalmatinske županije, putem anketnog upitnika zatvorenog tipa utvrđeni su stavovi učitelja o razumijevanju i važnosti pojedine sastavnice u formiranju ocjene iz TZK. na petostupanjskoj Likertovoj skali. Učitelji su relativno niskom ocjenom (2, 7) ocijenili razumijevanje i jasnost pojedinih komponenti za formiranje ocjene, što ukazuje na njihovu nedostatnu kineziološku educiranost. Temeljem rezultata istraživanja izračunati su normirani koeficijent važnosti pojedine komponente kao parametar objektivizacije i predložen jednostavan matematički izračun za poboljšanje objektivnosti konačne ocijene iz predmeta tjelesna i zdravstvena kultura. Prema predloženom modelu u konačnoj ocjeni, odgojne značajke participiraju najviše – 30%, zatim motorička znanja – 25% i motorička dostignuća –24%, a najmanje antropološke značajke – 21%. Izračunati su također i udjeli pojedinih sastavnica najvažnije komponente odgojnih značajki, među kojima prema mišljenju učitelja ponašanje s 16% ima najveći, a teorijske spoznaje i razina zdravstveno-higijenskih navika najmanji značaj – 12%. Implementacija rezultata istraživanja u praksi doprinijela bi objektivnijem i pravednijem ocjenjivanju u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nenad Rogulj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rogulj, Nenad; Ujević, Kristina; Rogulj Gordana,
Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2011), 2; 154-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rogulj, N., Ujević, K. & Rogulj Gordana, . (2011) Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2), 154-161.
@article{article, author = {Rogulj, Nenad and Ujevi\'{c}, Kristina and Rogulj Gordana,}, year = {2011}, pages = {154-161}, keywords = {OBJEKTIVNOST, OCJENA, TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi}, keyword = {OBJEKTIVNOST, OCJENA, TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA} }
@article{article, author = {Rogulj, Nenad and Ujevi\'{c}, Kristina and Rogulj Gordana,}, year = {2011}, pages = {154-161}, keywords = {OBJECTIVITY, GRADE, PHYSICAL EDUCATION}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {THE CONTRIBUTION OF THE OBJECTIVITY OF GRADES IN PHYSICAL EDUCATION IN CLASS TEACHING}, keyword = {OBJECTIVITY, GRADE, PHYSICAL EDUCATION} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font