Pregled bibliografske jedinice broj: 570257
Leksikon marketinga
Leksikon marketinga, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 570257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Leksikon marketinga
(Marketing dictionary)
Autori
Broz Tominac, Sanja
Izvornik
Ekonomski fakultet
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
marketing
Sažetak
Leksikon marketinga, jedinstven je i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenom urednikom prof.dr.sc. Jozom Previšićem, profesorom na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko- hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom. Izdavač Leksikona je Ekonomski fakultet Zagreb
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija