Pregled bibliografske jedinice broj: 570041
Sadržajni aspekti odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj - dio koncepcije cjeloživotnog učenja
Sadržajni aspekti odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj - dio koncepcije cjeloživotnog učenja // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 12-19 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 570041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sadržajni aspekti odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj - dio koncepcije cjeloživotnog učenja
(Substantive aspects of education for environment and sustainable development - the concept of lifelong learning)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 12-19
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja- Prvi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19. do 21. rujna
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelji; obrazovanje i profesionalno usavršavanje učitelja; sadržaji; odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj; cjeloživotno učenje.
(teachers; education and professional development of teachers; facilities; education and environmental education and sustainable development; lifelong learning.)
Sažetak
U radu se prikazuje nekoliko međunarodnih skupova i dokumenata važnih za sadržaj i profesionalni razvoj učitelja u području okoliša i održivog razvoja. Iznose se glavni rezultati istraživanja u sklopu kojega se procjenjivalo 21 sadržajni aspekt odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj u budućim programima obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja nižih razreda osnovnih škola. Istraživanje je provedeno na uzorku od 161 učitelja razredne nastave, u 12 osnovnih škola, u 6 gradova, odnosno tri županije u Republici Hrvatskoj: Primorsko-goranskoj, Ličko-senjskoj i Istarskoj županiji. Rezultati istraživanja ukazali su da sadržaji u programima budućeg obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja u području okoliša i održivog razvoja moraju biti usmjereni na razvijanje potreba za očuvanjem budućnosti, na racionalno korištenje dobara i širenje spoznaja o okolišu i održivosti. Također, rezultati istraživanja ističu i stav učitelja, značajno usmjeren na sve sadržajne aspekte održivosti, potrebu za razvijanjem holističkih i interdisciplinarnih pristupa i kontinuiranom edukacijom, a koje mi prepoznajemo kao jasno izražene potrebe za različitim sadržajima cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija