Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570023

Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj


Anđić, Dunja; Šamanić, Sanja
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj // Informatologia. Separat Speciale no 11. Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija. / Planković, Mario (ur.).
Zagreb, 2007. str. 80-80 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 570023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj
(Development of information-communication skills and abilities in future teacher education as a part of the vision that refers to the development of the conception of lifelong learning for environment and sustainable development)

Autori
Anđić, Dunja ; Šamanić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Informatologia. Separat Speciale no 11. Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija. / Planković, Mario - Zagreb, 2007, 80-80

Skup
Društvo i tehnologija 2007.

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.06.2007. - 30.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje i profesionalno usavršavanje učitelja; informacijsko-komunikacijske tehnologije; vještine i sposobnosti; okoliš i održivi razvoj; cjeloživotno učenje.
(teacher education and professional improvement; information-communication technology; skills and abilities; environment and sustainable development; lifelong learning.)

Sažetak
Informatičko društvo današnjice zahtijeva od svih sudionika odgoja i obrazovanja ovladavanje informacijsko-komunikacijskim tehnologijama i novim medijima. Desetljeće obrazovanja za održivi razvoj (2005.-2014.) pretpostavlja unutar sedam bitnih strategija za omogućavanje ostvarivanja međunarodnog implementacijskog plana i korištenje informacijsko-komunikacijskim tehnologijama. Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti ima ključnu ulogu u postojećim procesima promocije i implementacije strategije cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kao neizostavnog dijela koncepcije cjeloživotnog učenja. U suvremenom informacijskom društvu značajnu sastavnicu strategije predstavljaju brojne mogućnosti poticanja i razvoja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja putem informacijsko-komunikacijskih tehnologija u području okoliša i održivog razvoja. Istraživanje je bilo usmjereno na utvrđivanje stanja u odgojno-obrazovnoj praksi rada učitelja s učenicima, stanja u praksi obrazovanja, ali i na utvrđivanje budućih potreba učitelja u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju u području okoliša i održivog razvoja. Pritom su nas posebice zanimale procjene učitelja za potrebama razvoja specifičnih vještina i sposobnosti u budućim programima obrazovanja i profesionalnog usavršavanja za okoliš i održivi razvoj, uključujući i one u područjima informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Rezultati istraživanja budućih obrazovnih potreba ukazali su na velike potrebe učitelja za razvojem vještina i sposobnosti koji ih opunomoćuju za suvremene načine učenja i poučavanja, komunikaciju, razmjenu informacija i suradnju te samostalno dolaženje do potrebnih informacija, kao neizostavnog dijela koncepcije cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja; Šamanić, Sanja
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj // Informatologia. Separat Speciale no 11. Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija. / Planković, Mario (ur.).
Zagreb, 2007. str. 80-80 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Anđić, D. & Šamanić, S. (2007) Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj. U: Planković, M. (ur.)Informatologia. Separat Speciale no 11. Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija..
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and \v{S}amani\'{c}, Sanja}, editor = {Plankovi\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {80-80}, keywords = {obrazovanje i profesionalno usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja, informacijsko-komunikacijske tehnologije, vje\v{s}tine i sposobnosti, okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje.}, title = {Razvoj informacijsko-komunikacijskih vje\v{s}tina i sposobnosti u budu\'{c}em obrazovanju u\v{c}itelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {obrazovanje i profesionalno usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja, informacijsko-komunikacijske tehnologije, vje\v{s}tine i sposobnosti, okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje.}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and \v{S}amani\'{c}, Sanja}, editor = {Plankovi\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {80-80}, keywords = {teacher education and professional improvement, information-communication technology, skills and abilities, environment and sustainable development, lifelong learning.}, title = {Development of information-communication skills and abilities in future teacher education as a part of the vision that refers to the development of the conception of lifelong learning for environment and sustainable development}, keyword = {teacher education and professional improvement, information-communication technology, skills and abilities, environment and sustainable development, lifelong learning.}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font