Pregled bibliografske jedinice broj: 570023
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj // Informatologia. Separat Speciale no 11. Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija. / Planković, Mario (ur.).
Zagreb, 2007. str. 80-80 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 570023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti u budućem obrazovanju učitelja kao dio vizije razvoja koncepcije cjeloživotnog učenja za okoliš i održivi razvoj
(Development of information-communication skills and abilities in future teacher education as a part of the vision that refers to the development of the conception of lifelong learning for environment and sustainable development)
Autori
Anđić, Dunja ; Šamanić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Informatologia. Separat Speciale no 11. Društvo i tehnologija 2007. Položaj i uloga elektroničkih medija-konvergencija medija.
/ Planković, Mario - Zagreb, 2007, 80-80
Skup
Društvo i tehnologija 2007.
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.06.2007. - 30.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje i profesionalno usavršavanje učitelja; informacijsko-komunikacijske tehnologije; vještine i sposobnosti; okoliš i održivi razvoj; cjeloživotno učenje.
(teacher education and professional improvement; information-communication technology; skills and abilities; environment and sustainable development; lifelong learning.)
Sažetak
Informatičko društvo današnjice zahtijeva od svih sudionika odgoja i obrazovanja ovladavanje informacijsko-komunikacijskim tehnologijama i novim medijima. Desetljeće obrazovanja za održivi razvoj (2005.-2014.) pretpostavlja unutar sedam bitnih strategija za omogućavanje ostvarivanja međunarodnog implementacijskog plana i korištenje informacijsko-komunikacijskim tehnologijama. Razvoj informacijsko-komunikacijskih vještina i sposobnosti ima ključnu ulogu u postojećim procesima promocije i implementacije strategije cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kao neizostavnog dijela koncepcije cjeloživotnog učenja. U suvremenom informacijskom društvu značajnu sastavnicu strategije predstavljaju brojne mogućnosti poticanja i razvoja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja putem informacijsko-komunikacijskih tehnologija u području okoliša i održivog razvoja. Istraživanje je bilo usmjereno na utvrđivanje stanja u odgojno-obrazovnoj praksi rada učitelja s učenicima, stanja u praksi obrazovanja, ali i na utvrđivanje budućih potreba učitelja u obrazovanju i profesionalnom usavršavanju u području okoliša i održivog razvoja. Pritom su nas posebice zanimale procjene učitelja za potrebama razvoja specifičnih vještina i sposobnosti u budućim programima obrazovanja i profesionalnog usavršavanja za okoliš i održivi razvoj, uključujući i one u područjima informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Rezultati istraživanja budućih obrazovnih potreba ukazali su na velike potrebe učitelja za razvojem vještina i sposobnosti koji ih opunomoćuju za suvremene načine učenja i poučavanja, komunikaciju, razmjenu informacija i suradnju te samostalno dolaženje do potrebnih informacija, kao neizostavnog dijela koncepcije cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus