Pregled bibliografske jedinice broj: 569899
Pedagoški pogledi Hrvatskog društva za unapređenje uzgoja, 1904. – 1920.
Pedagoški pogledi Hrvatskog društva za unapređenje uzgoja, 1904. – 1920. // Zbornik za historiju školstva i prosvjete, br. 2 / Franković, Dragutin (ur.).
Zagreb: Hrvatski školski muzej ; Pedagoški muzej u Beogradu ; Slovenski školski muzej u Ljubljani, 1965. str. 139-154
CROSBI ID: 569899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoški pogledi Hrvatskog društva za unapređenje uzgoja, 1904. – 1920.
(Pedagogical views of the Croatian society for the advancement of education from 1904 to 1920)
Autori
Vukasović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Zbornik za historiju školstva i prosvjete, br. 2
Urednik/ci
Franković, Dragutin
Izdavač
Hrvatski školski muzej ; Pedagoški muzej u Beogradu ; Slovenski školski muzej u Ljubljani
Grad
Zagreb
Godina
1965
Raspon stranica
139-154
ISBN
0-000-00000-0
Ključne riječi
Hrvatsko društvo za unapređenje odgoja, reformna pedagogija u Hrvatskoj, Vjekoslav Kiščević, Ivan Tomašić
(Croatian society for the advancement of education, reformational pedagogy in Croatia, Vjekoslav Kiščević, Ivan Tomašić)
Sažetak
U Zagrebu je od 1904. do 1920.vrlo aktivno djelovalo Hrvatsko društvo za unapređenje odgoja. Ondašnjoj herbartovskoj pedagogiji suprotstavljalo je ideje nove reformne pedagogije, promicalo ih, širilo i organiziralo brojne manifestacije u duhu europskih reformskih pedagoških nastojanja. Društvo je izdavalo pedagoški časopis „Preporod“. Osnivači i glavni predstavnici su Vjekoslav Koščević i Ivan Tomašić. Ovaj pregledni rad je sažeta povijest naznačenoga, ali slabo poznatog hrvatskoga pedagoškog društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija