Pregled bibliografske jedinice broj: 569778
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika // Andragoški glasnik, 15 (2011), 2; 131-131 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, ostalo)
CROSBI ID: 569778 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika
(SITUATED LEARNING APPROACH IN POLICE OFFICERS EDUCATION)
Autori
Dujmović, Zvonimir ; Filipović, Hrvoje
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 15
(2011), 2;
131-131
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, ostalo
Ključne riječi
policijsko obrazovanje ; situacijsko učenje ; policajac ; situacijska nastava
(police education ; situated learning ; policing ; situated teaching)
Sažetak
Situacijska nastava u policijskoj izobrazbi ima za cilj smanjivanje razlika između sadržaja koji se daju u procesu učenja i poučavanja i profesionalnih situacija u realnom životu. Zbog toga je značajno analizirati opise radnih mjesta i utvrditi poželjne kompetencije onih koji se zapošljavaju na tim radnim mjestima. Situacijska nastava zasniva se na rješavanju problema čime se smanjuje 'fragmentarnost' u nastavi. Situacijska nastava je proces učenja koji se oblikuje kao rješavanje problema, a problem je tipična profesionalna situacija u realnom životnom okruženju koju će sutra imati polaznik na radnom mjestu. Složenost situacije je takva da je polaznik može savladati sam ili uz potporu nastavnika. Iskustvo rješavanja konkretne profesionalne situacije je prinos, postignuće u situacijskoj nastavi. U kojoj se utvrđuje što je problem, čiji je to problem, koji 'alati' se mogu koristiti i u kojoj proceduri, odnosno kako riješiti problem. Situacijska nastava zahtijeva drugačije upravljanje obrazovanjem, a postiže se interdisciplinarnim pristupom koje podrazumijeva involvaciju i asimiliranje sadržaja iz različitih znanstvenih disciplina u policijskoj izobrazbi. Implementacija sadržaja omogućava integrativni razvoj svih osobina i sposobnosti, te postizanje najadekvatnijih rezultata. Spoj između različitih znanstvenih disciplina i realnih životnih situacija 'odvija' se upravo u situacijskoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti