Pregled bibliografske jedinice broj: 569599
Stručno obrazovanje u funkciji zapošljavanja na tržištu rada grada Splita
Stručno obrazovanje u funkciji zapošljavanja na tržištu rada grada Splita // Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, M., Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 276-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 569599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručno obrazovanje u funkciji zapošljavanja na tržištu rada grada Splita
(Vocational Educational in Function of Employement in the Labour Market of Split)
Autori
Relja, Renata ; Martina, Bešker
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
/ Matijević, M., Žiljak, T. - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011, 276-287
ISBN
978-953-55704-4-8
Skup
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stručno obrazovanje; rad; tržište rada; cjeloživotno učenje; "skriveni kurikulum"; grad Split
(vocational education. work; labour market; lifelong learning; "hidden curriculum"; Split)
Sažetak
Prikazan je dio rezultata empirijskog istraživanja o ulozi stručnog obrazovanja u funkciji zapošljavanja. Istraživanje je provedeno tijekom srpnja 2010. godine na području grada Splita na uzorku od 299 ispitanika/ca (od kojih su 123 zaposlene i 126 nezaposlene osobe i 50 poslodavaca). Uz analizu stajališta o stručnom obrazovanju, iznose se rezultati i o "skrivenom kurikulumu" u kontekstu "obrazovanja za stjecanje znanja" i neki vidovi doškolovanja/prekvalifikacije ispitanika/ca. Autorice upozoravaju na relaciju između znanja i mogućnosti zarađivanja, koja posebno dolazi do izražaja unutar suvremenog tržišta rada. Unatoč razumijevanju važnosti kontinuiranog unaprjeđenja stručnoga znanja unutar obrazovanja odraslih, većina pojedinaca u njemu još ne sudjeluje, što upozorava na potrebu većeg isticanja važnosti "obrazovanja za stjecanje znanja". Cjeloživotno se obrazovanje, a posebice cjeloživotno učenje, tako javlja kao odgovor na promjenjivu konfiguraciju znanja koja se podrazumijeva na tržištu rada u suvremenom, visokodiferenciranome društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija