Pregled bibliografske jedinice broj: 569567
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / prof. dr. sc. Matijević, M., dr. sc. Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 78-89 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 569567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Situacijski pristup učenju i obrazovanju policijskih službenika
(Situated Learning Approach In Police Officers Education)
Autori
Dujmović, Zvonimir ; Filipović, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
/ Prof. dr. sc. Matijević, M., dr. sc. Žiljak, T. - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011, 78-89
ISBN
978-953-55704-4-8
Skup
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
policijsko obrazovanje ; situacijsko učenje ; policajac ; situacijska nastava
(police education ; situated learning ; policing ; situated teaching)
Sažetak
Situacijska nastava u policijskoj izobrazbi ima za cilj smanjivanje razlika između sadržaja koji se daju u procesu učenja i poučavanja i profesionalnih situacija u realnom životu. Zbog toga je značajno analizirati opise radnih mjesta i utvrditi poželjne kompetencije onih koji se zapošljavaju na tim radnim mjestima. Situacijska nastava zasniva se na rješavanju problema čime se smanjuje 'fragmentarnost' u nastavi. Situacijska nastava je proces učenja koji se oblikuje kao rješavanje problema, a problem je tipična profesionalna situacija u realnom životnom okruženju koju će sutra imati polaznik na radnom mjestu. Složenost situacije je takva da je polaznik može savladati sam ili uz potporu nastavnika. Iskustvo rješavanja konkretne profesionalne situacije je prinos, postignuće u situacijskoj nastavi. U kojoj se utvrđuje što je problem, čiji je to problem, koji 'alati' se mogu koristiti i u kojoj proceduri, odnosno kako riješiti problem. Situacijska nastava zahtijeva drugačije upravljanje obrazovanjem, a postiže se interdisciplinarnim pristupom koje podrazumijeva involvaciju i asimiliranje sadržaja iz različitih znanstvenih disciplina u policijskoj izobrazbi. Implementacija sadržaja omogućava integrativni razvoj svih osobina i sposobnosti, te postizanje najadekvatnijih rezultata. Spoj između različitih znanstvenih disciplina i realnih životnih situacija 'odvija' se upravo u situacijskoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti