Pregled bibliografske jedinice broj: 569108
Atletika u e-učenju
Atletika u e-učenju // Popodne @ CEU
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 569108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Atletika u e-učenju
(Athletics in e-learning)
Autori
Babić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Popodne @ CEU
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
atletika ; nastava ; e-učenje
(athletics ; curriculum ; e-learning)
Sažetak
U neprestanom traganju za boljom komunikacijom sa i između studenata te za poboljšanjem kvalitete nastave na predmetu Atletika uz potporu djelatnica/ka centra za E-učenje pokrenut je pilot projekt implementacije sadržaja sporta na sustav za e-učenje Merlin. To je novi oblik prezentacije nastave na Kineziološkom fakultetu/sporta preko predmeta Atletika (hodanja i trčanja). Koncept nastave je ostao tradicionalan, održava se po rasporedu i propisanoj satnici kao i na svim ostalim predmetima no povrh toga je obogaćena sadržajima u ''virtualnom svijetu''. Zbog sustava valorizacije nastave, koji je prisutan na Kineziološkom fakultetu, nije bilo, a nije niti danas, moguće aktivnost studenata na Merlinu prepoznavati kao mogućnost nadoknade nastave koja je na Kineziološkom fakultetu i to posebice na predmetima sportova specifična. Kolegij je u proteklih nekoliko godina prolazio različite eksperimentalne faze u kojima se je povećavala dinamika aktivnosti i sudjelovanja studenata u sadržajima predmeta. Predmet je prvotno predstavljan kroz tjednu dinamiku i ritam izvođenja nastave gdje su studentima bili dostupni razni nastavni materijali, testovi za vježbanje, pismeni testovi, kalendar, vijesti, događaji, anketa i kolokviji. Sadržaji su u ovoj akademskoj godini predstavljeni tematski kroz: opće informacije o predmetu ; oglasnu ploču ; sadržaje dodatnih aktivnosti studenata ; informacije o kolokvijima ; informacije o pismenom testu + testove za vježbanje i prijave na sami test ; ocjene ; anketu nastavnika i suradnika na predmetu ; predavanja koja su tematski predstavljena kroz razne nastavne materijale i multimedijske sadržaje ; kalendar događanja i vijesti. Ovaj je oblik nadopune nastave prihvaćen od strane studenata iako bez obzira na dostupnost (24/7) aktivnost je studenata prvenstveno ciljano usmjerena samo na zadatke sinonima ''moj interes'', ''moraš'' i ''obvezno''. U trajnoj potrazi za modelima i sadržajima kojima bi se studenti više angažirali na svojoj samoedukaciji e-učenje je izvrstan alat kojim se može utjecati na poboljšanje njihovih praktičnih znanja za budući rad u struci i u praksi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Kineziologija
Napomena
Http://www.srce.unizg.hr/proizvodi-i- usluge/obrazovanje/centar-za-e- ucenje/popodneceu/20111125/ ; prezentacija: http://www.srce.unizg.hr/proizvodi-i- usluge/obrazovanje/centar-za-e- ucenje/popodneceu/20111125/ snimka predavanja: http://www.srce.unizg.hr/multimedia/CEU/20111125/ 20111125_files/Default.htm