Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 569067

Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća


Gracin, Petra
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća, 2008., magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 569067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća
(Bidding Strategy as a Way of Accomplishing Objectives Set by a Business Strategy of a Construction Company)

Autori
Gracin, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Sveučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
27.05

Godina
2008

Stranica
77

Mentor
Skendrović, Vladimir

Ključne riječi
strategija; nuđenje; fuzzy lingvistička metoda; odluka.
(Strategy; Decision; Bidding; Fuzzy Linguistic Method)

Sažetak
Osnovu jedne uspješne strategije nuđenja svojih proizvoda ili usluga na tržištu za poduzeće podrazumijeva koncentracija napora u izradi onih ponuda koje će, ukoliko su uspješne, pomoći u zadovoljenju ciljeva tog poduzeća. Razvijanje uspješne strategije nuđenja, u funkciji ukupne strategije poduzeća jedan je od ključnih čimbenika za preživljavanje poduzeća koja nude svoje usluge na tržištu. U praksi hrvatskih građevinskih poduzeća nuđenje se radi stihijski, te da nema razvijenog sustavnog pristupa problemu nuđenja koji se zasniva na unaprijed definiranoj poslovnoj strategiji poduzeća. U radu je istražen odnos poslovne strategije poduzeća i strategije nuđenja i ugovaranja, određivanje kriterija za donošenje odluke o nuđenju posla kao funkcije strategije nuđenja i ugovaranja te sam proces i metode donošenja odluke o nuđenju posla u organizacijama. Budući kriteriji koji služe za donošenje odluke o nuđenju ne mogu često biti kvantitativno određeni, u radu su analizirane metode kojima je, uz prihvatljivu pouzdanost, moguće interpretirati i valorizirati izričaj stručnjaka u postupku donošenja odluka o nuđenju posla na nadmetanjima. Predložena je kvalitativna metoda koja se zasniva na fuzzy lingvističkom pristupu i pretpostavke za primjenu te metode u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Petra Gracin (autor)

Avatar Url Vladimir Skendrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gracin, Petra
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća, 2008., magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb
Gracin, P. (2008) 'Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća', magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gracin, Petra}, year = {2008}, pages = {77}, keywords = {strategija, nu\djenje, fuzzy lingvisti\v{c}ka metoda, odluka.}, title = {Strategija nu\djenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije gra\djevinskog poduze\'{c}a}, keyword = {strategija, nu\djenje, fuzzy lingvisti\v{c}ka metoda, odluka.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gracin, Petra}, year = {2008}, pages = {77}, keywords = {Strategy, Decision, Bidding, Fuzzy Linguistic Method}, title = {Bidding Strategy as a Way of Accomplishing Objectives Set by a Business Strategy of a Construction Company}, keyword = {Strategy, Decision, Bidding, Fuzzy Linguistic Method}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font