Pregled bibliografske jedinice broj: 569067
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća, 2008., magistarski rad, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 569067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća
(Bidding Strategy as a Way of Accomplishing Objectives Set by a Business Strategy of a Construction Company)
Autori
Gracin, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Sveučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
27.05
Godina
2008
Stranica
77
Mentor
Skendrović, Vladimir
Ključne riječi
strategija; nuđenje; fuzzy lingvistička metoda; odluka.
(Strategy; Decision; Bidding; Fuzzy Linguistic Method)
Sažetak
Osnovu jedne uspješne strategije nuđenja svojih proizvoda ili usluga na tržištu za poduzeće podrazumijeva koncentracija napora u izradi onih ponuda koje će, ukoliko su uspješne, pomoći u zadovoljenju ciljeva tog poduzeća. Razvijanje uspješne strategije nuđenja, u funkciji ukupne strategije poduzeća jedan je od ključnih čimbenika za preživljavanje poduzeća koja nude svoje usluge na tržištu. U praksi hrvatskih građevinskih poduzeća nuđenje se radi stihijski, te da nema razvijenog sustavnog pristupa problemu nuđenja koji se zasniva na unaprijed definiranoj poslovnoj strategiji poduzeća. U radu je istražen odnos poslovne strategije poduzeća i strategije nuđenja i ugovaranja, određivanje kriterija za donošenje odluke o nuđenju posla kao funkcije strategije nuđenja i ugovaranja te sam proces i metode donošenja odluke o nuđenju posla u organizacijama. Budući kriteriji koji služe za donošenje odluke o nuđenju ne mogu često biti kvantitativno određeni, u radu su analizirane metode kojima je, uz prihvatljivu pouzdanost, moguće interpretirati i valorizirati izričaj stručnjaka u postupku donošenja odluka o nuđenju posla na nadmetanjima. Predložena je kvalitativna metoda koja se zasniva na fuzzy lingvističkom pristupu i pretpostavke za primjenu te metode u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu