Pregled bibliografske jedinice broj: 568936
Analiza udžbenika iz informatike za prvi i drugi razred osnovne škole
Analiza udžbenika iz informatike za prvi i drugi razred osnovne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 568936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza udžbenika iz informatike za prvi i drugi razred osnovne škole
(Analysis of the textbooks from information technology for the first and second grade of primary school)
Autori
Bašić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.07
Godina
2011
Stranica
59
Mentor
Tomaš, Suzana
Ključne riječi
udžbenik; analiza udžbenika; oblikovanje nastavnog sadržaja; informatika
(textbook; textbook analysis; design of course content; information)
Sažetak
Udžbenik je još uvijek najviše korišteno nastavno sredstvo pomoću kojeg učenici stječu znanja i umijeća. U suvremenoj školi udžbenik se ubraja u malu obrazovnu tehnologiju i ne izostavlja se kao medij već ima svoje mjesto u sklopu multimedijskih izvora znanja. Kako je u novije vrijeme tehnologija uznapredovala tako učenici uče uz pomoć računala, ali se i igraju na njima. Da se poznavanje rada na računalu kod učenika ne bi zaustavilo samo na igranju igrica ili ostalo na zabavnoj razini, uvođenje informatike kao predmeta već od prvog razreda osnovne škole nameće se kao logičan i očekivan slijed postojećeg stanja. Tako su se do sada tiskali i udžbenici, a situacija o uvođenju informatike kao predmeta kod učenika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole tako je dobila i svoj epilog. Ovaj rad je koncipiran tako da se prvi dio bavi teorijskim postavkama udžbenika, kao i o uvođenju informatike kao predmeta u osnovne škole. Drugi dio se bavi analizom udžbenika za poučavanje nastavnih sadržaja iz područja informatike, a treći dio prikazuje okružja i tijek provedenog istraživanja. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju da su učenici u ranoj školskoj dobi spremni za predmet Informatiku te da su lekciju koja ih se poučavala jako dobro prihvatili, a dobiveni rezultati pokazuju da su i usvojili nastavne sadržaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija