Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 568719

Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu


Adžić, Dalibor
Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1/2011; 171-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 568719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu
(TALENT AND WORK WITH TALENTED STUDENTS: HOW TO TRANSFER THEORY INTO PRAKTICE)

Autori
Adžić, Dalibor

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 25 (2011), 1/2011; 171-184

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
darovitost; daroviti učenici; prirodoslovlje; rad u skupini
(gifted; gifted students; science; work in a group)

Sažetak
Javni mediji donose priče o djeci izuzetnih/iznimnih sposobnosti i uz to ih nazvaju iznadprosječnima, izvanserijskima, genijalcima i sličnim atributima. Takvi slučajevi su previše senzacionalistički predstavljeni/eksponirani u javnosti, ali vrlo kratko, jer mediji žeđaju za novim. Poniknemo li ispod površine takvih slučajeva nameće nam se niz pitanja – kako se roditelji nose s takvom djecom, omogućuju li im napredak prema njihovim mogućnostima i sklonostima, što škola čini ne bi li prepoznali takvu djecu i uključili ih u odgojno obrazovni proces, a da im ne bude dosadno ili iz nekih razloga ne ispune očekivanja, te na kraju kako zakonodavac gleda na tu djecu, jer čini se ne shvaća njihove prave mogućnosti, a uz to su ona u manjem broju. Složenost ove tematike donosi puno upitnika, ali dojam nije uvijek negativan, odnosno brojni su primjeri požrtvovnog rada naših prosvjetnih djelatnika s takvom djecom. U našem školskom sustavu treba što više individualizirati pristup obrazovanja učenika, kako za svu školsku djecu, tako i za darovitu. Valja prepoznati darovite kao pokretački snagu našeg društva. Mišljenja sam da takvoj djeci ne treba ''elitistički'' pristup, nego treba omogućiti i razvoj njihovih sklonosti uz puno uvažavanje osobnosti tj. darovitoj djeci omogućiti cjelokupni osobni razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Krešimir Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Adžić, Dalibor
Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1/2011; 171-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Adžić, D. (2011) Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (1/2011), 171-184.
@article{article, author = {Ad\v{z}i\'{c}, Dalibor}, year = {2011}, pages = {171-184}, keywords = {darovitost, daroviti u\v{c}enici, prirodoslovlje, rad u skupini}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {25}, number = {1/2011}, issn = {0044-4855}, title = {Darovitost i rad s darovitim u\v{c}enicima - Kako teoriju prenijeti u praksu}, keyword = {darovitost, daroviti u\v{c}enici, prirodoslovlje, rad u skupini} }
@article{article, author = {Ad\v{z}i\'{c}, Dalibor}, year = {2011}, pages = {171-184}, keywords = {gifted, gifted students, science, work in a group}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {25}, number = {1/2011}, issn = {0044-4855}, title = {TALENT AND WORK WITH TALENTED STUDENTS: HOW TO TRANSFER THEORY INTO PRAKTICE}, keyword = {gifted, gifted students, science, work in a group} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font