Pregled bibliografske jedinice broj: 568719
Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu
Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1/2011; 171-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 568719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Darovitost i rad s darovitim učenicima - Kako teoriju prenijeti u praksu
(TALENT AND WORK WITH TALENTED STUDENTS: HOW TO TRANSFER THEORY INTO PRAKTICE)
Autori
Adžić, Dalibor
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 25
(2011), 1/2011;
171-184
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
darovitost; daroviti učenici; prirodoslovlje; rad u skupini
(gifted; gifted students; science; work in a group)
Sažetak
Javni mediji donose priče o djeci izuzetnih/iznimnih sposobnosti i uz to ih nazvaju iznadprosječnima, izvanserijskima, genijalcima i sličnim atributima. Takvi slučajevi su previše senzacionalistički predstavljeni/eksponirani u javnosti, ali vrlo kratko, jer mediji žeđaju za novim. Poniknemo li ispod površine takvih slučajeva nameće nam se niz pitanja – kako se roditelji nose s takvom djecom, omogućuju li im napredak prema njihovim mogućnostima i sklonostima, što škola čini ne bi li prepoznali takvu djecu i uključili ih u odgojno obrazovni proces, a da im ne bude dosadno ili iz nekih razloga ne ispune očekivanja, te na kraju kako zakonodavac gleda na tu djecu, jer čini se ne shvaća njihove prave mogućnosti, a uz to su ona u manjem broju. Složenost ove tematike donosi puno upitnika, ali dojam nije uvijek negativan, odnosno brojni su primjeri požrtvovnog rada naših prosvjetnih djelatnika s takvom djecom. U našem školskom sustavu treba što više individualizirati pristup obrazovanja učenika, kako za svu školsku djecu, tako i za darovitu. Valja prepoznati darovite kao pokretački snagu našeg društva. Mišljenja sam da takvoj djeci ne treba ''elitistički'' pristup, nego treba omogućiti i razvoj njihovih sklonosti uz puno uvažavanje osobnosti tj. darovitoj djeci omogućiti cjelokupni osobni razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA