Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 568689

Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika


Radišić, Mirna; Pavičić Takač, Višnja
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik : dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 325-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 568689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika
(Relationship between Reading Strategies and Reading Comprehension in Early English Language Learning)

Autori
Radišić, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik : dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka - Osijek, 2011, 325-342

Skup
Međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik : Dijete i tekst

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.11.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strategije čitanja ; čitanje s razumijevanjem ; mlađi učenici ; upitnik ; test razumijevanja čitanjem
(reading strategies ; reading comprehension ; younger learners ; questionnaire ; reading comprehension test.)

Sažetak
U radu se predstavlja istraživanje o strategijama čitanja i uspjehu u čitanju s rezumijevanjem provedeno s učenicima engleskoga kao stranoga jezika u 4. razredu osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 165 ispitanika, a korišteni su Upitnik o strategijama čitanja na engleskom jeziku za učenike mlađe školske dobi i test čitanja s odgovaranjem na pitanja na meterijalnom jeziku. Analiza rezultata pokazala je povezanost uporabe strategija čitanja i uspjeha na testu. Bolje rezultate postigli su oni ispitanici koji koriste strategije samostalnoga čitanja za razliku od manje samostalnih čitatelja, tj. ispitanika koji se koriste vanjskim izvorima informacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Erk (autor)

Avatar Url Višnja Pavičić Takač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radišić, Mirna; Pavičić Takač, Višnja
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik : dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 325-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Radišić, M. & Pavičić Takač, V. (2011) Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika. U: Vodopija, I. & Smajić, D. (ur.)Dijete i jezik : dijete i tekst.
@article{article, author = {Radi\v{s}i\'{c}, Mirna and Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2011}, pages = {325-342}, keywords = {strategije \v{c}itanja, \v{c}itanje s razumijevanjem, mla\dji u\v{c}enici, upitnik, test razumijevanja \v{c}itanjem}, title = {Odnos strategija \v{c}itanja i razumijevanja teksta u ranom u\v{c}enju engleskoga kao stranoga jezika}, keyword = {strategije \v{c}itanja, \v{c}itanje s razumijevanjem, mla\dji u\v{c}enici, upitnik, test razumijevanja \v{c}itanjem}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radi\v{s}i\'{c}, Mirna and Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2011}, pages = {325-342}, keywords = {reading strategies, reading comprehension, younger learners, questionnaire, reading comprehension test.}, title = {Relationship between Reading Strategies and Reading Comprehension in Early English Language Learning}, keyword = {reading strategies, reading comprehension, younger learners, questionnaire, reading comprehension test.}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font