Pregled bibliografske jedinice broj: 568689
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik : dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 325-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 568689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika
(Relationship between Reading Strategies and Reading Comprehension in Early English Language Learning)
Autori
Radišić, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik : dijete i tekst
/ Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka - Osijek, 2011, 325-342
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik : Dijete i tekst
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strategije čitanja ; čitanje s razumijevanjem ; mlađi učenici ; upitnik ; test razumijevanja čitanjem
(reading strategies ; reading comprehension ; younger learners ; questionnaire ; reading comprehension test.)
Sažetak
U radu se predstavlja istraživanje o strategijama čitanja i uspjehu u čitanju s rezumijevanjem provedeno s učenicima engleskoga kao stranoga jezika u 4. razredu osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 165 ispitanika, a korišteni su Upitnik o strategijama čitanja na engleskom jeziku za učenike mlađe školske dobi i test čitanja s odgovaranjem na pitanja na meterijalnom jeziku. Analiza rezultata pokazala je povezanost uporabe strategija čitanja i uspjeha na testu. Bolje rezultate postigli su oni ispitanici koji koriste strategije samostalnoga čitanja za razliku od manje samostalnih čitatelja, tj. ispitanika koji se koriste vanjskim izvorima informacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek