Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 567934

Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije


Hrvatić, Neven
Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije // Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije
Zagreb, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 567934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije
(Pedagogical determinants of integration of students with special needs in the teaching of geography)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.01.2012. - 13.01.2012

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
učenici s posebnim potrebama; nastava geografije; školska integracija
(students with special needs; geography; school integration)

Sažetak
Integracija učenika s posebnim potrebama zasniva se na interdisciplinarnom pristupu i suradničkim odnosima između učitelja/nastavnika, pedagoga i stručnih suradnika, kao i suradnje s roditeljima. Specifičan didaktičko-metodički pristup u nastavi geografije odnosi se na diferencijaciju i individualizaciju nastave, a prema povećanju mogućnosti, smanjenja nesigurnosti, straha i poteškoća izolacije učenika s posebnim potrebama. Stvaranje pozitivnog odgojnog (nastavnog) ozračja važno u situaciji kada se “drugačija” djeca/učenici prihvaćaju i uključuju u zajedničke aktivnosti. Potpuna integracija predviđena je za učenike s posebnim potrebama (razvojnim teškoćama) kojima je uz primjerenu individualiziranu pomoć i program rehabilitacije moguće osigurati napredovanje u zajedništvu s vršnjacima bez teškoća u razvoju. U zavisnosti od stupnja oštećenja učenika realiziraju se redovni, individualizirani ili prilagođeni nastavni programi. Individualizirani program predviđa oblike i metode rada u nastavi prilagođene specifičnim potrebama učenika: reducirani su sadržaji nastave, primjenjuje se specifičan pristup i nastavna tehnologija, a sastavni dio programa je produženi stručni postupak koji se realizira u posebnim odgojno-obrazovnim skupinama nakon redovite nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije // Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije
Zagreb, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Hrvatić, N. (2012) Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije. U: Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2012}, keywords = {u\v{c}enici s posebnim potrebama, nastava geografije, \v{s}kolska integracija}, title = {Pedago\v{s}ke odrednice integracije u\v{c}enika s posebnim potrebama u nastavi geografije}, keyword = {u\v{c}enici s posebnim potrebama, nastava geografije, \v{s}kolska integracija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2012}, keywords = {students with special needs, geography, school integration}, title = {Pedagogical determinants of integration of students with special needs in the teaching of geography}, keyword = {students with special needs, geography, school integration}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font