Pregled bibliografske jedinice broj: 567859
Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika razredne nastave u glazbenoj kulturi
Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika razredne nastave u glazbenoj kulturi // Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika u razrednoj nastavi : Priručnik za nastavnike / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Zavod za prosvjetno-pedagošku službu SR Hrvatske ; Školske novine, 1983. str. 58-63
CROSBI ID: 567859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika razredne nastave u glazbenoj kulturi
(Observation and non-numerical evaluation of students in music in elementary education)
Autori
Rojko, Pavel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika u razrednoj nastavi : Priručnik za nastavnike
Urednik/ci
Matijević, Milan
Izdavač
Zavod za prosvjetno-pedagošku službu SR Hrvatske ; Školske novine
Grad
Zagreb
Godina
1983
Raspon stranica
58-63
Ključne riječi
glazbena kultura, razredna nastava, nastavna područja, praćenje, opisno ocjenjivanje, operativni zadaci
(music education, elementary education, elements of music education, observation, non-numerical evaluation, tasks in operational terms)
Sažetak
U radu se pokazuju mogućnosti opisnoga ocjenjivanja u nastavi glazbe u okviru razredne nastave. Opisuju se nastavna područja: pjevanje, sviranje, slušanje glazbe, glazbeno stvaralaštvo, zatim, operativni zadaci svakoga od njih – zapravo: mogući ishodi učenja – u svakom od prva četiri razreda osnovne škole i navode mogućnosti opisnoga ocjenjivanja. Ukazuje se na specifičnosti glazbene nastave i na moguće pogreške pri (opisnom) ocjenjivanju učenika. Ključne riječi: glazbena kultura, razredna nastava, nastavna područja, praćenje, opisno ocjenjivanje, operativni zadaci
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija