Pregled bibliografske jedinice broj: 567842
Metode aktivnog učenja i poučavanja
Metode aktivnog učenja i poučavanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 56 (2011), 2; 219-220 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 567842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode aktivnog učenja i poučavanja
(Active Learning and Teaching Methods)
Autori
Dubovicki, Snježana
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 56
(2011), 2;
219-220
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
kreativnost; metode; aktivno učenje; suvremena nastava
(creativity; methods; active learning; contemporary teaching)
Sažetak
U knjizi se govori o teorijama koje potvrđuju da je aktivno učenje i aktivna nastava učinkovita nastava, nastava koja potiče razvoj kritičkoga mišljenja i od koje učenici najviše dobivaju. Donosi se teorijski okvir i uvid u navedenu problematiku te navodi korištenje grupnih metoda za postizanje ključnih kompetencija. Kada govorimo u suvremenoj nastavi, posebno je važno imati na umu da učenje i zabava nisu u suprotnosti, nego da jedno istodobno pospješuje drugo. Navode se glavni nedostatci frontalne nastave, ali se istodobno nudi niz savjeta kako na uspješan način prevladati frontalnu nastavu uz pomoć korištenja metoda aktivnog učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(autor)