Pregled bibliografske jedinice broj: 567751
Je li moguć sustavan glazbeni odgoj u ranom djetinjstvu?
Je li moguć sustavan glazbeni odgoj u ranom djetinjstvu? // Tonovi (Zagreb), 40 (2002), 74-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 567751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Je li moguć sustavan glazbeni odgoj u ranom djetinjstvu?
(A systemic music education in early childhood – is it possible?)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 40
(2002);
74-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Razvojne faze; rano djetinjstvo; (glazbeni) vrtić; razredna nastava; početak učenja instrumenta
(Developmental stages; early childhood; (music) kindergarten; elementary classes; begining with an instrument)
Sažetak
Ako nije riječ o glazbenoj školi, glazbeni odgoj u razdoblju od rođenja do devete godine ne bi trebao imati elemenata stručnog glazbenog odgoja. Uz napomenu da u prenatalnom razdoblju i u prve tri godine života ne možemo učiniti ništa glazbenopedagoški relevantno, glazbene djelatnosti u dječjem vrtiću i razrednoj nastavi trebale bi se zasnivati na igri u kojoj bi djeca pjevala pjesme, plesala, ritmizirala, svirala na jednostavnim Orffovim instrumentima i slušala glazbu. Ako se želi računati s profesionalnom karijerom trebalo bi već pri kraju vrtićkog razdoblja početi s nastavom instrumenta. Sve ostalo može pričekati. S elementima stručne glazbene nastave djece koja uče ili će učiti instrument, tj. polaziti glazbenu školu, ne treba počinjati prije nego što su „normalno“ krenula u osnovnu školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad se može naći u knjizi: Rojko, P. Glazbenopedagoške teme. Zagreb: J. Zlatar, 2012.(u bazi podataka).