Pregled bibliografske jedinice broj: 567723
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju // Glazbena pedagogija u svjetlu današnjih i budućih promjena - zbornik radova / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 25-36
CROSBI ID: 567723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju
(Education of music teachers in the light of today's and future changes in music education)
Autori
Rojko, Pavel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Glazbena pedagogija u svjetlu današnjih i budućih promjena - zbornik radova
Urednik/ci
Vidulin-Orbanić, Sabina
Izdavač
Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2009
Raspon stranica
25-36
ISBN
978-953-7498-25-2
Ključne riječi
Cjeloživotno učenje, nastavnici teorijskih glazbneih predmeta, nastavnici glazbe u osnovnoj školi, nastavnici razredne nastave
(Life long learning, music teachers in music schools, music teacher in compulsory education, classroom teachers)
Sažetak
U radu se pokazuje da u hrvatskon glazbenom obrazovanju – laičkom i stručnom – postoji jedanaest tipova nastavnika. Analiziraju se pojedini profili, njihova stručna i pedagoška sprema te se konstatira da su nastavnici tzv. teorijskih predmeta glazbenopedagoški (i metodički) dobro pripremljeni, ali da je njhovo stručno obrazovanje (harmonija, kontrapunkt i sl.) još uvijek dosta konzervativno. U obrazovanju nastavnika instrumenata u glazbenim školama slaba su točka nerazvijene metodike. U cijelom nastavničkom nizu najslabiju kariku čine učitelji razredne nastave u osnovnoj školi. Njihovo je glazbeno obrazovanje sasvim slabo, gotovo zanemarivo Cjeloživotno učenje, nastavnici teorijskih glazbneih predmeta, nastavnici glazbe u osnovnoj školi, nastavnici razredne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Isti rad objavljen je i u časopisu Tonovi, 54, 2009, 39-48.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Pavel Rojko
(autor)