Pregled bibliografske jedinice broj: 567528
Važnost pozitivnih emocija u obrazovanju odraslih i prilagodbi suvremenom tržištu rada
Važnost pozitivnih emocija u obrazovanju odraslih i prilagodbi suvremenom tržištu rada // Andragoški glasnik / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 567528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost pozitivnih emocija u obrazovanju odraslih i prilagodbi suvremenom tržištu rada
(THE IMPORTANCE OF POSITIVE EMOTIONS IN ADULT LEARNING AND ADAPTING THE MODERN LABOR MARKET)
Autori
Kozarić Ciković, Marijana ; Delač, Ivana ; Duk, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Andragoški glasnik
/ Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011
Skup
5. Međunarodna konferncija o obrazovanju odraslih ANDRAGOŠKA PROFESIJA I KOMPETENCIJE STRUČNJAKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; pozitivne emocije; proces učenja; doškolavanje; nezaposlenost; zapošljavanje
(adult education; positive emotions; lifelong learning; training programs; unemployment; employment)
Sažetak
Iako je hrvatska nacionalna tradicija u obrazovanju odraslih duga, koncept i pojam cjeloživotnog obrazovanja postaje u našoj populaciji prihvaćeniji s promjenama u društvenom sistemu i prihvaćanjem odrednica suvremenog tržišta rada. Velik broj istraživanja pokazuje da pozitivne emocije imaju veliki značaj u našem funkcioniranju i prilagođavanju novonastalim društvenim okolnostima. U vrijeme kada prestaje potreba za nekim zanimanjima za koja su se ljudi školovali, a strelovito raste broj novih potrebnih zanimanja i kompetencija, raste i potreba za doškolavanjem i/ili ponovnim obrazovanjem odraslih ljudi. Zbog zakona tržišta mnogi ljudi čak i u naponu radne snage postaju suvišni i ostaju bez posla što je jedan od najvećih stresova i aktivatora negativnog emocija o odrasloj populaciji. Induciranje pozitivnih emocija potiče njihovu spremnost da se prilagode novim situacijama, upuste u proces učenja i uspješnije ga svladaju. Tako će se kao educirani i produktivni, vratiti u svijet rada i doprinijeti napretku društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija