Pregled bibliografske jedinice broj: 567509
Razlike u stavovima nastavnika osnovnih i srednjih škola prema edukacijskoj integraciji
Razlike u stavovima nastavnika osnovnih i srednjih škola prema edukacijskoj integraciji // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 2; 129-136 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 567509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u stavovima nastavnika osnovnih i srednjih škola prema edukacijskoj integraciji
(Differences in Attitudes Toward Educational Integration among Primary and Secondary School Teachers)
Autori
Ljubić, Maja ; Kiš-Glavaš, Lelia
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 39
(2003), 2;
129-136
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
edukacijska integracija; stavovi učitelja; nastavnici
(educational integration; teachers attitudes; teachers)
Sažetak
Na uzorku od 261 učitelja osnovnih škola i 232 nastavnika srednjih strukovnih škola u Republici Hrvatskoj, primjenjen je "Upitnik mišljenja o integraciji", koji mjeri stavove prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne škole. Analizom varijance ukupnih rezultata ispitanika na Upitniku te diskriminativnom analizom na pojedinačnim varijablama, utvrđena je statistički značajna razlika u spomenutim stavovima u korist srednjoškolskih nastavnika. U radu je prikazana priroda utvrđenih razlika, kao i mogući uzroci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- Scopus
- ERIH
- GESIS socio guide
- Studies on Women and Gender Abstracts