Pregled bibliografske jedinice broj: 567169
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju // Tonovi (Zagreb), 54 (2009), 39-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 567169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju
(Education of music teachers in the light of today's and future changes in music education)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 54
(2009);
39-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Cjeloživotno učenje; nastavnici teorijskih glazbneih predmeta; nastavnici glazbe u osnovnoj školi; nastavnici razredne nastave
(Life long learning; music teachers in music schools; music teacher in compulsory education; classroom teachers)
Sažetak
U radu se pokazuje da u hrvatskon glazbenom obrazovanju – laičkom i stručnom – postoji jedanaest tipova nastavnika. Analiziraju se pojedini profili, njihova stručna i pedagoška sprema te se konstatira da su nastavnici tzv. teorijskih predmeta glazbenopedagoški (i metodički) dobro pripremljeni, ali da je njhovo stručno obrazovanje (harmonija, kontrapunkt i sl.) još uvijek dosta konzervativno. U obrazovanju nastavnika instrumenata u glazbenim školama slaba su točka nerazvijene metodike. U cijelom nastavničkom nizu najslabiju kariku čine učitelji razredne nastave u osnovnoj školi. Njihovo je glazbeno obrazovanje sasvim slabo, gotovo zanemarivo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija