Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 567161

Upravljanje odnosima s klijentima - CRM


Gerić, Sandro
Upravljanje odnosima s klijentima - CRM // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 87-105


CROSBI ID: 567161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s klijentima - CRM
(Customer Relationship Management)

Autori
Gerić, Sandro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i baze podataka

Urednik/ci
Dobrinić, Damir

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Varaždin

Godina
2011

Raspon stranica
87-105

ISBN
978-953-6071-34-0

Ključne riječi
upravljanje odnosima s klijentima, UOK, CRM
(customer relationship management, CRM)

Sažetak
Poglavlje obrađuje područje upravljanje odnosima s klijentima kao poslovne strategije te kao informacijskih sustava za podršku CRM-u.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Sandro Gerić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gerić, Sandro
Upravljanje odnosima s klijentima - CRM // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 87-105
Gerić, S. (2011) Upravljanje odnosima s klijentima - CRM. U: Dobrinić, D. (ur.) Marketing i baze podataka. Varaždin, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, str. 87-105.
@inbook{inbook, author = {Geri\'{c}, Sandro}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {87-105}, keywords = {upravljanje odnosima s klijentima, UOK, CRM}, isbn = {978-953-6071-34-0}, title = {Upravljanje odnosima s klijentima - CRM}, keyword = {upravljanje odnosima s klijentima, UOK, CRM}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@inbook{inbook, author = {Geri\'{c}, Sandro}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {87-105}, keywords = {customer relationship management, CRM}, isbn = {978-953-6071-34-0}, title = {Customer Relationship Management}, keyword = {customer relationship management, CRM}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font