Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 566464

Privatnost kupaca


Mekovec, Renata
Privatnost kupaca // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2011. str. 61-86


CROSBI ID: 566464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Privatnost kupaca
(Customers' privacy)

Autori
Mekovec, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i baze podataka

Urednik/ci
Dobrinić, Damir

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

Grad
Varaždin

Godina
2011

Raspon stranica
61-86

ISBN
13 978-953-6071-34-0

Ključne riječi
privatnost, osobi podaci
(privacy, personal information)

Sažetak
Da bi se moglo govoriti o rješavanju problema vezanih uz zaštitu privatnosti potrebno je razumjeti što je to privatnost, što ona obuhvaća te zašto je potrebno štititi nečiju privatnost. Stoga će u ovom poglavlju biti prikazane neke definicije pojma privatnosti. Također, bit će prezentirane podjele dimenzija privatnosti, odnosno bit će opisana područja koja koncept privatnosti obuhvaća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1715 - Informacijska infrastruktura i interoperabilnost (Vrček, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Renata Mekovec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mekovec, Renata
Privatnost kupaca // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2011. str. 61-86
Mekovec, R. (2011) Privatnost kupaca. U: Dobrinić, D. (ur.) Marketing i baze podataka. Varaždin, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), str. 61-86.
@inbook{inbook, author = {Mekovec, Renata}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {61-86}, keywords = {privatnost, osobi podaci}, isbn = {13 978-953-6071-34-0}, title = {Privatnost kupaca}, keyword = {privatnost, osobi podaci}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@inbook{inbook, author = {Mekovec, Renata}, editor = {Dobrini\'{c}, D.}, year = {2011}, pages = {61-86}, keywords = {privacy, personal information}, isbn = {13 978-953-6071-34-0}, title = {Customers' privacy}, keyword = {privacy, personal information}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font