Pregled bibliografske jedinice broj: 566464
Privatnost kupaca
Privatnost kupaca // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2011. str. 61-86
CROSBI ID: 566464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Privatnost kupaca
(Customers' privacy)
Autori
Mekovec, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i baze podataka
Urednik/ci
Dobrinić, Damir
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
Grad
Varaždin
Godina
2011
Raspon stranica
61-86
ISBN
13 978-953-6071-34-0
Ključne riječi
privatnost, osobi podaci
(privacy, personal information)
Sažetak
Da bi se moglo govoriti o rješavanju problema vezanih uz zaštitu privatnosti potrebno je razumjeti što je to privatnost, što ona obuhvaća te zašto je potrebno štititi nečiju privatnost. Stoga će u ovom poglavlju biti prikazane neke definicije pojma privatnosti. Također, bit će prezentirane podjele dimenzija privatnosti, odnosno bit će opisana područja koja koncept privatnosti obuhvaća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161199-1715 - Informacijska infrastruktura i interoperabilnost (Vrček, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Renata Mekovec
(autor)