Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 566389

Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika


Borić, Edita; Škugor, Alma
Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2011), 2; 50-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 566389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika
(The Role of Science and Society Textbooks in Stimulating Pupils Competencies)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 26 (2011), 2; 50-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
priroda i društvo; udžbenici; radne bilježnice; 3. razred; razine obrazovnih postignuća; kognitivna domena učenja; Bloomova taksonomija
(science and society; textbooks; workbooks; 3th grade; levels of educational achievements; cognitive learning domain; Bloom’s taxonomy)

Sažetak
- Novi se kurikulumski pristup temelji na razvoju učeničkih kompetencija što je u skladu s europskim obrazovnim politikama. Reprodukcija znanja zamijenjena je različitim razinama obrazovnih postignuća što se reflektira na razvoj kompetencija. Iako učitelji različitim nastavnim sredstvima, strategijama i metodičkim scenarijima potiču razvoj kompetencija, udžbenik je i dalje svakodnevno prisutan u nastavnom procesu. Iz toga su razloga udžbenici i radne bilježnice predmet interesa našeg istraživanja. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koje razine znanja pomoću pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje potiču udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva za 3. razred osnovne škole. Analiza je pitanja u istima provedena prema Bloomovoj taksonomiji. Rezultati su istraživanja ukazali da se analizirani udžbenici i radne bilježnice međusobno značajno ne razlikuju u zastupljenosti pojedinih kognitivnih razina, na neravnomjernu zastupljenost pitanja po pojedinim razinama te na najveću zastupljenost pitanja na nižim kognitivnim razinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Škugor, Alma
Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2011), 2; 50-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Borić, E. & Škugor, A. (2011) Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2), 50-60.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and \v{S}kugor, Alma}, year = {2011}, pages = {50-60}, keywords = {priroda i dru\v{s}tvo, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice, 3. razred, razine obrazovnih postignu\'{c}a, kognitivna domena u\v{c}enja, Bloomova taksonomija}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Uloga ud\v{z}benika iz Prirode i dru\v{s}tva u poticanju kompetencija u\v{c}enika}, keyword = {priroda i dru\v{s}tvo, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice, 3. razred, razine obrazovnih postignu\'{c}a, kognitivna domena u\v{c}enja, Bloomova taksonomija} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and \v{S}kugor, Alma}, year = {2011}, pages = {50-60}, keywords = {science and society, textbooks, workbooks, 3th grade, levels of educational achievements, cognitive learning domain, Bloom’s taxonomy}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {The Role of Science and Society Textbooks in Stimulating Pupils Competencies}, keyword = {science and society, textbooks, workbooks, 3th grade, levels of educational achievements, cognitive learning domain, Bloom’s taxonomy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing
  • Emerald Managment Reviews database
  • Ulrichs Serials Analysis System





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font