Pregled bibliografske jedinice broj: 566283
Neke pedagoške pretpostavke unapređivanja visokoškolske nastave
Neke pedagoške pretpostavke unapređivanja visokoškolske nastave. Zagreb: Centar za pedagošku izobrazbu i istraživanje, 1977 (monografija)
CROSBI ID: 566283 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke pedagoške pretpostavke unapređivanja visokoškolske nastave
(Some pedagogical assumptions to improve higher education)
Autori
Vukasović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Centar za pedagošku izobrazbu i istraživanje
Grad
Zagreb
Godina
1977
Stranica
70
ISBN
000-000-000-0
Ključne riječi
visokoškolska nastava; unapređivanje studija; studenti; kultura učenja
(higher education; promoting the study; the students; the culture of learning)
Sažetak
Ovo izvješće o istraživanju objavljeno je u knjižnici: Prinosi unapređivanju visokoškolske nastave. Centra za pedagošku izobrazbu i istraživanje. Ima pet strukturnih dijelova: Neke specifičnosti visokoškolskoga studija ; Potreba prihvaćanja novih studenata ; Rad na ovladavanju kulturom racionalnoga učenja ; Analiza uspjeha na ispitima ; Zaključni stavovi i izvodi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija