Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 566119

Sinkronijski model nastave glazbene umjetnosti i njegova usporedba s dijakronijskim modelom


Škojo, Tihana
Sinkronijski model nastave glazbene umjetnosti i njegova usporedba s dijakronijskim modelom, 2010., magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb


CROSBI ID: 566119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sinkronijski model nastave glazbene umjetnosti i njegova usporedba s dijakronijskim modelom
(Synchronic vs. diachronic model of teching music)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Muzička akademija

Mjesto
Zagreb

Datum
17.03

Godina
2010

Stranica
248

Mentor
Rojko, Pavel

Ključne riječi
dijakronijski model ; sinkronijski model ; slušanje ; glazbena nastava
(diachronic model ; synchronic model ; listening to music ; music teaching)

Sažetak
Nastava glazbene umjetnosti u gimnaziji izvodi se prema dijakronijskom modelu. Za razliku od tog modela nastave koji više odgovara tradicionalnom pristupu obrazovanju sinkronijski model predstavlja koncept otvorene nastave zasnovane na vremenskoj usklađenosti glazbenih pojava i njihovoj usporedbi. Usporedba sinkronijskog i dijakronijskog modela ostvarena je u svrhu potvrđivanja kvalitete sinkronijskog modela i želje za ostvarenjem sinkronijskog modela u praksi. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici podučavani sinkronijskim modelom imaju razvijeniju sposobnost slušne analize izražajnih sastavnica glazbe, glazbenih oblika i vrsta, da poznaju veći broj glazbenih djela. Primjenom sinkronijskog modela ostvaruje se veća motiviranost učenika za stjecanje novih spoznaja, veći interes za sve oblike glazbene nastave, a učenici izražavaju i veće zadovoljstvo nastavom u cjelini. Primjenom sinkronijskog modela ostvaruje se bolja, zanimljivija i suvremenija nastava glazbene umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Avatar Url Pavel Rojko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Sinkronijski model nastave glazbene umjetnosti i njegova usporedba s dijakronijskim modelom, 2010., magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb
Škojo, T. (2010) 'Sinkronijski model nastave glazbene umjetnosti i njegova usporedba s dijakronijskim modelom', magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2010}, pages = {248}, keywords = {dijakronijski model, sinkronijski model, slu\v{s}anje, glazbena nastava}, title = {Sinkronijski model nastave glazbene umjetnosti i njegova usporedba s dijakronijskim modelom}, keyword = {dijakronijski model, sinkronijski model, slu\v{s}anje, glazbena nastava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2010}, pages = {248}, keywords = {diachronic model, synchronic model, listening to music, music teaching}, title = {Synchronic vs. diachronic model of teching music}, keyword = {diachronic model, synchronic model, listening to music, music teaching}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font