Pregled bibliografske jedinice broj: 566005
Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti
Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996 (Udžbenik)
CROSBI ID: 566005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti
(Metodics of music education. Theoretical and thematic aspects)
Autori
Rojko, Pavel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Zagreb
Godina
1996
Stranica
229
ISBN
953-96006-3-4
Ključne riječi
Ciljevi i zadaci; glazbeno-estetski odgoj; pjevanje; sviranje; glazbeno stvaralaštvo; korelacija; slušanje glazbe; koncepcije
(Mission and purposes; music aesthetic education; singing; playing instruments; music creativity; correlation; listening to music; different approaches)
Sažetak
U knjizi se raspravlja o glazbenoj nastavi u općeobrazovnoj školi. Daje se povijesni pregled te nastave a zatim se po poglavljima obrađuju cilj i zadaci nastave glazbe, odnos glazbene nastave i masovnih medija, odnos glazbenog i esteskog odgoja, pojedina nastavna područja (pjevanje, sviranje, slušanje glazbe, dječje glazbeno stvaralaštvo, glazbeno opismenjivanje), problem udžbenika u nastavi glazbe te pitanje povezivanja nastave glazbe s ostalim nastavnim predmetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija