Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 566001

Metodika nastave glazbe – Praksa II. dio


Rojko, Pavel
Metodika nastave glazbe – Praksa II. dio. Zagreb: Vlastita naklada, 2005 (Udžbenik)


CROSBI ID: 566001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodika nastave glazbe – Praksa II. dio
(Metodics of music education – Practice part II)

Autori
Rojko, Pavel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, strucna

Izdavač
Vlastita naklada

Grad
Zagreb

Godina
2005

Stranica
374

ISBN
953-96605-6-4

Ključne riječi
slušanje glazbe; glazbeni oblici; glazbene vrste; umjetničko slušanje; ilustracijsko slušanje; dijakronijski/sinkronijski modeli
(listening to music; musical forms; listening as artistic experience; illustrative listening; diachronic/synchronic models)

Sažetak
Opis tijeka upoznavanja glazbe postupcima sustavne obrade glazbenih oblika od najjednostavnijih do vrlo složenih kao što su fuga i sonatni oblik. Dijakronijski i sinkronijski modeli nastave glazbe na srednjoškolskoj razini. Obrada instrumentalnih glazbenih vrsta kao što su opera, balet oratorij i kantata. Pristup upoznavnaju skladatelja. Obrada glazbenih vrsta. Folklorna glazba. Suvremena glazba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
Metodika nastave glazbe – Praksa II. dio. Zagreb: Vlastita naklada, 2005 (Udžbenik)
Rojko, P. (2005) Metodika nastave glazbe – Praksa II. dio. Zagreb, Vlastita naklada.
@book{book, author = {Rojko, Pavel}, year = {2005}, pages = {374}, keywords = {slu\v{s}anje glazbe, glazbeni oblici, glazbene vrste, umjetni\v{c}ko slu\v{s}anje, ilustracijsko slu\v{s}anje, dijakronijski/sinkronijski modeli}, isbn = {953-96605-6-4}, title = {Metodika nastave glazbe – Praksa II. dio}, keyword = {slu\v{s}anje glazbe, glazbeni oblici, glazbene vrste, umjetni\v{c}ko slu\v{s}anje, ilustracijsko slu\v{s}anje, dijakronijski/sinkronijski modeli}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Rojko, Pavel}, year = {2005}, pages = {374}, keywords = {listening to music, musical forms, listening as artistic experience, illustrative listening, diachronic/synchronic models}, isbn = {953-96605-6-4}, title = {Metodics of music education – Practice part II}, keyword = {listening to music, musical forms, listening as artistic experience, illustrative listening, diachronic/synchronic models}, publisher = {Vlastita naklada}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font