Pregled bibliografske jedinice broj: 565885
Mehanizmi zaključivanja u prilagodljivim sustavima za upravljanje učenjem
Mehanizmi zaključivanja u prilagodljivim sustavima za upravljanje učenjem, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
CROSBI ID: 565885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mehanizmi zaključivanja u prilagodljivim sustavima za upravljanje učenjem
(Inferring mechanisms in adaptive learning managmenent systems)
Autori
Radalj, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje
Mjesto
Split
Datum
20.12
Godina
2011
Stranica
79
Mentor
Granić, Andrina
Neposredni voditelj
Nakić, Jelena
Ključne riječi
Dubinska analiza podataka; tehnike dubinske analize podataka; stil učenja; prilagodljivi sustavi; Moodle
(data mining; learning style; adaptive sistems; Moodle)
Sažetak
Prilagodljivi sustavi za upravljanje učenjem sadrže skup standardiziranih komponenti za učenje, koje su osmišljene s ciljem povezivanja učenja s postojećim informatičkim sustavom unutar organizacije ili putem web portala za učenje. Dobiveni podaci o učenicima se pohranjuju u bazu podataka i dostupni su za analizu i prezentaciju drugim korisnicima, primjerice administratoru i nastavniku. Da bi ih drugi korisnici mogli upotrebljavati, te podatke treba obraditi. Budući da nisu u adekvatnom ARFF formatu. Potrebne su tehnike koje će automatski ekstrahirati informaciju iz podatka. Dubinska analiza podataka (engl. data mining) predstavlja ekstrakciju, prije nepoznatih, i potencijalno korisnih informacija iz podatka. U ovom radu opisali smo tehnike dubinske analize podataka (statistika, vizualizacija, grupiranje i klasifikacija te pravilo povezanosti dubinske analize podataka) i dali njihovu praktičnu primjenu. Svaka od tih tehnika ima i svoje slabosti. Kroz opisane eksperimente uvidjeli smo da najpreciznije rezultate dobivamo korištenjem više tehnika istodobno. Praktični dio rada za cilj je imao odrediti sekvencijalno/globalnu dimenziju stila učenja za pojedinog studenta, koristeći Bayesove mreže. Pokazalo se da među navedenim dimenzijama nema značajne razlike. Ali struktura lekcija nad kojima je provedeno istraživanje više pogoduje globalnim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split