Pregled bibliografske jedinice broj: 565426
Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju
Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju // Teorijsko-empirijske i kulturno-znanstveno-eksperimentalne pripreme istraživanja tehnolo-logijskog transfera u odgoju i obrazovanju / Bosanac, Gordana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 1988. str. 59-75
CROSBI ID: 565426 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju
(New information technologys and education - from adaptive learning to anticipative learning)
Autori
Rodek, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Teorijsko-empirijske i kulturno-znanstveno-eksperimentalne pripreme istraživanja tehnolo-logijskog transfera u odgoju i obrazovanju
Urednik/ci
Bosanac, Gordana
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
1988
Raspon stranica
59-75
ISBN
0-000-00000-0
Ključne riječi
nove informacijske tehnologije, inovativno učenje, anticipacijsko učenje
(New information technology, inovative learning, paticipative learning, anticipative learning)
Sažetak
U radu se kritički analizira tradicionalna nastava pretežno usmjerena na vođeno učenje koje se realizira poučavanjem. Kao alternativa tradicionalnom učenju elaborira se novi, prošireni koncept učenja, za koji je vođenje i poučavanje bitno samo utoliko, koliko je u funkciji samostalnog učenja, odnosno »učenja učenja«. U novom konceptu učenja posebna važnost pripada inovativnom i anticipacijskom učenju koje se osniva na prestrukturiranju, redefiniranju i transformaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija