Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 565186

Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti


Proleta, Jelena; Svalina, Vesna
Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2011), 2; 134-153 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 565186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti
(Upbringing Role of Extra-Curricular Music Activities)

Autori
Proleta, Jelena ; Svalina, Vesna

Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 26 (2011), 2; 134-153

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
slobodno vrijeme; izvannastavne aktivnosti; izvannastavne glazbene aktivnosti; odgojna uloga izvannastavnih aktivnosti; glazba u školi
(free time; extra-curricular activities; extra-curricular music activities; upbringing role of extra-curricular activities; music in school)

Sažetak
Odgoj i obrazovanje predstavljaju dva ravnopravna aspekta u okviru odgojno-obrazovnog procesa. Obrazovanjem se zadovoljavaju spoznajni, doživljajni i psihomotorni interesi pojedinca, dok se odgojem razvijaju međuljudski odnosi i komunikacija te se prihvaćaju općeljudske i društvene norme. Uključivanjem učenika u izvannastavne aktivnosti zadovoljavaju se podjednako i njihove obrazovne i odgojne potrebe. Tu se ostvaruju oni ciljevi koji se ne uspijevaju ostvariti u redovnoj nastavi, a nude se i oni sadržaji koji prate suvremena zbivanja i spoznaje. Te su aktivnosti vrlo važne u odgoju jer se svojim sadržajima približavaju željama učenika te pridonose razvoju učeničke osobnosti, stvaranju uvjeta za kulturni napredak te očuvanju i promicanju kulturalne raznolikosti. U radu je prikazano istraživanje koje je provedeno kako bi se temeljem mišljenja učenika uvidjela odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti te prikazalo kakvo je njihovo viđenje slobodnog vremena i mogućnosti za njegovo ispunjavanje određenim glazbenim aktivnostima. Istraživanje je usmjereno na tri područja: osobni doživljaj učenika, suradnja s drugima i slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici izabrane izvannastavne glazbene aktivnosti doživljavaju kao mjesto radosti, druženja, ali i učenja. U tom okruženju vlada pozitivna atmosfera koju karakterizira zajednički rad, međusobno poštivanje, uvažavanje i poticanje. Učenici vole kada im je slobodno vijeme ispunjeno korisnim sadržajima pogotovo ako su ti sadržaji u skladu s njihovim interesima. U ovom slučaju, njihov interes je glazba, kojom se većina želi više baviti u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Svalina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Proleta, Jelena; Svalina, Vesna
Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2011), 2; 134-153 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Proleta, J. & Svalina, V. (2011) Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 26 (2), 134-153.
@article{article, author = {Proleta, Jelena and Svalina, Vesna}, year = {2011}, pages = {134-153}, keywords = {slobodno vrijeme, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne glazbene aktivnosti, odgojna uloga izvannastavnih aktivnosti, glazba u \v{s}koli}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Odgojna uloga izvannastavnih glazbenih aktivnosti}, keyword = {slobodno vrijeme, izvannastavne aktivnosti, izvannastavne glazbene aktivnosti, odgojna uloga izvannastavnih aktivnosti, glazba u \v{s}koli} }
@article{article, author = {Proleta, Jelena and Svalina, Vesna}, year = {2011}, pages = {134-153}, keywords = {free time, extra-curricular activities, extra-curricular music activities, upbringing role of extra-curricular activities, music in school}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Upbringing Role of Extra-Curricular Music Activities}, keyword = {free time, extra-curricular activities, extra-curricular music activities, upbringing role of extra-curricular activities, music in school} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA International Bibliography
  • EBSCO Publishing
  • Emerald Managment Reviews database
  • Ulrichs Serials





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font