Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 565065

Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama


Koštan, Ana
Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 565065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama
(Teacher readiness for ICT use)

Autori
Koštan, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.12

Godina
2011

Stranica
55

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijske tehnologije; obrazovanje nastavnika; osnovna škola
(ICT; teacher education; elementary school)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u odgojno-obrazovnom radu. U vremenu u kojem biti pismen ne znači samo znati pisati, već znači znati se služiti računalom i biti informatički pismen, sve je veća potreba za usavršavanjem učitelja upravo u tom smjeru. Informacijsko-komunikacijska tehnologija postaje neizostavni dio nastave te je potrebno obrazovati učitelje kako bi učenicima na što bolji i zanimljiviji način prezentirali sadržaj, ali i kako bi sami sebi olakšali pripremanje i izvođenje nastave. S ciljem dobivanja odgovora na pitanje pripremljenosti učitelja za korištenje tehnologije, provedeno je istraživanje koje je pokazalo da učitelji imaju pozitivan stav prema korištenju e-pošte i multimedije u odgojnom- obrazovnom radu. Nadalje, utvrđeno je da su u maloj mjeri upoznati s različitim informacijsko- komunikacijskim tehnologijama, kao što su alternativna tipkovnica, digitalne knjige, multimedijski obrazovni programi te čitači zaslona računala. S obzirom na to da je većina učitelja koji su sudjelovali u istraživanju srednje životne dobi, moguće je da je to jedan od razloga slabijeg poznavanja tehnologija. Također, škole u gradu Šibeniku nedostatno su opremljene s tehnologijom, stoga rezultati, iako su poražavajući, nisu iznenađujući.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koštan, Ana
Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Koštan, A. (2011) 'Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ko\v{s}tan, Ana}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {informacijsko-komunikacijske tehnologije, obrazovanje nastavnika, osnovna \v{s}kola}, title = {Pripremljenost u\v{c}itelja za kori\v{s}tenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u \v{s}kolama}, keyword = {informacijsko-komunikacijske tehnologije, obrazovanje nastavnika, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ko\v{s}tan, Ana}, year = {2011}, pages = {55}, keywords = {ICT, teacher education, elementary school}, title = {Teacher readiness for ICT use}, keyword = {ICT, teacher education, elementary school}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font