Pregled bibliografske jedinice broj: 565065
Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama
Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 565065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u školama
(Teacher readiness for ICT use)
Autori
Koštan, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.12
Godina
2011
Stranica
55
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijske tehnologije; obrazovanje nastavnika; osnovna škola
(ICT; teacher education; elementary school)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je pripremljenost učitelja za korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije u odgojno-obrazovnom radu. U vremenu u kojem biti pismen ne znači samo znati pisati, već znači znati se služiti računalom i biti informatički pismen, sve je veća potreba za usavršavanjem učitelja upravo u tom smjeru. Informacijsko-komunikacijska tehnologija postaje neizostavni dio nastave te je potrebno obrazovati učitelje kako bi učenicima na što bolji i zanimljiviji način prezentirali sadržaj, ali i kako bi sami sebi olakšali pripremanje i izvođenje nastave. S ciljem dobivanja odgovora na pitanje pripremljenosti učitelja za korištenje tehnologije, provedeno je istraživanje koje je pokazalo da učitelji imaju pozitivan stav prema korištenju e-pošte i multimedije u odgojnom- obrazovnom radu. Nadalje, utvrđeno je da su u maloj mjeri upoznati s različitim informacijsko- komunikacijskim tehnologijama, kao što su alternativna tipkovnica, digitalne knjige, multimedijski obrazovni programi te čitači zaslona računala. S obzirom na to da je većina učitelja koji su sudjelovali u istraživanju srednje životne dobi, moguće je da je to jedan od razloga slabijeg poznavanja tehnologija. Također, škole u gradu Šibeniku nedostatno su opremljene s tehnologijom, stoga rezultati, iako su poražavajući, nisu iznenađujući.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija