Pregled bibliografske jedinice broj: 565059
Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje
Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 565059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje
(Students’ opinion on use of ICT for learning)
Autori
Vujina, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.12
Godina
2011
Stranica
43
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
učenje; informacijsko-komunikacijska tehnologija; osnovna škola
(learning; ICT; elementary school)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je mišljenje učenika o korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija za učenje. U radu se definiraju osnovni pojmovi, kao što su učenje i informacijsko-komunikacijska tehnologija. Informacijsko-komunikacijska tehnologija ulazi u sve sfere života, pa tako i u odgoj i obrazovanje. Ipak, u odgoju i obrazovanju nije zastupljena dovoljno, postoje prepreke kao što su nedovoljna tehnološka infrastruktura i neinformiranost učitelja. U radu su prikazani rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 309 učenika nižih razreda osnovnih škola na području Splita, Kaštela i Trogira. Utvrđeno je da je veći postotak učenika koji koriste računalo kod kuće nego onih koji ga koriste u školi iz čega možemo zaključiti da u školama nedostaje tehnološke opreme. Na isti zaključak nas navodi i to što se u školama učenici većinom koriste računalom na način da rade s 1 ili 2 učenika iz razreda. Korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija za učenje kod kuće i u školi nije ovisno o spolu učenika, ali je ovisno o razredu u koji taj učenik ide. Moguće je zaključiti da naše škole još uvijek nisu dovoljno uključile informacijsko- komunikacijske tehnologije u odgojno obrazovni proces. Većim ulaganjem u škole, u tehnološku opremu, okrenuli bi se ka suvremenijem odgoju i obrazovanju, poboljšanju i transformaciji učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija