Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 565059

Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje


Vujina, Vinka
Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 565059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje
(Students’ opinion on use of ICT for learning)

Autori
Vujina, Vinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.12

Godina
2011

Stranica
43

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
učenje; informacijsko-komunikacijska tehnologija; osnovna škola
(learning; ICT; elementary school)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je mišljenje učenika o korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija za učenje. U radu se definiraju osnovni pojmovi, kao što su učenje i informacijsko-komunikacijska tehnologija. Informacijsko-komunikacijska tehnologija ulazi u sve sfere života, pa tako i u odgoj i obrazovanje. Ipak, u odgoju i obrazovanju nije zastupljena dovoljno, postoje prepreke kao što su nedovoljna tehnološka infrastruktura i neinformiranost učitelja. U radu su prikazani rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 309 učenika nižih razreda osnovnih škola na području Splita, Kaštela i Trogira. Utvrđeno je da je veći postotak učenika koji koriste računalo kod kuće nego onih koji ga koriste u školi iz čega možemo zaključiti da u školama nedostaje tehnološke opreme. Na isti zaključak nas navodi i to što se u školama učenici većinom koriste računalom na način da rade s 1 ili 2 učenika iz razreda. Korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija za učenje kod kuće i u školi nije ovisno o spolu učenika, ali je ovisno o razredu u koji taj učenik ide. Moguće je zaključiti da naše škole još uvijek nisu dovoljno uključile informacijsko- komunikacijske tehnologije u odgojno obrazovni proces. Većim ulaganjem u škole, u tehnološku opremu, okrenuli bi se ka suvremenijem odgoju i obrazovanju, poboljšanju i transformaciji učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vujina, Vinka
Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Vujina, V. (2011) 'Mišljenje učenika o korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za učenje', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vujina, Vinka}, year = {2011}, pages = {43}, keywords = {u\v{c}enje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, osnovna \v{s}kola}, title = {Mi\v{s}ljenje u\v{c}enika o kori\v{s}tenju informacijsko- komunikacijske tehnologije za u\v{c}enje}, keyword = {u\v{c}enje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vujina, Vinka}, year = {2011}, pages = {43}, keywords = {learning, ICT, elementary school}, title = {Students’ opinion on use of ICT for learning}, keyword = {learning, ICT, elementary school}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font