Pregled bibliografske jedinice broj: 564981
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2011), 143-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 564981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru
(Public Relations in Banking Sector)
Autori
Cegur Radović, Tihana ; Vojak, Nikolina ; Belavić, Martina
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) 1
(2011);
143-150
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Odnosi s javnošću; bankarstvo; imidž; informiranje
(Public relations; banking; image; inform)
Sažetak
Marketing se u bankarskom sektoru upotrebljava relativno kratko, dok se odnosi s javnošću u bankarstvu koriste veæ nekoliko desetljeća. Banke su, kao vrlo značajne institucije u većini zemalja, stvorile sustav odnosa s javnošću kako bi dobile i zadržale povjerenje javnosti. Oduvijek su održavale dobre odnose s raznolikom javnošću jer ovise o svojim dioničarima, gospodarskom sustavu i povjerenju članova zajednice u kojoj djeluju, o zakonodavnim tijelima, zaposlenicima i o sredstvima javnog informiranja. Za razliku od ostalih dijelova promocijskog miksa koji su usmjereni na potrošača te proizvode i usluge koje nude, odnosi s javnošću imaju za cilj izgradnju te održavanje imidža i reputacije banke, poboljšanje odnosa banke s njenim klijentima, ispunjavanje društvenih odgovornosti i davanje izjava za medije te neprestano pojavljivanje u medijima kako bi se stvorile i zadržale konkurentske prednosti. Važnost odnosa s javnošću u bankarskom sektoru najviše dolazi do izražaja za vrijeme kriznih situacija. Samu pripremu i proces kriznog komuniciranja provode odnosi s javnošću u dogovoru s Upravom banke. U javnost se daju dobro promišljene izjave čime se nastoje ukloniti ili ublažiti posljedice krize te umiriti klijente.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu