Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 564981

Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru


Cegur Radović, Tihana; Vojak, Nikolina; Belavić, Martina
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2011), 143-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 564981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru
(Public Relations in Banking Sector)

Autori
Cegur Radović, Tihana ; Vojak, Nikolina ; Belavić, Martina

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) 1 (2011); 143-150

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Odnosi s javnošću; bankarstvo; imidž; informiranje
(Public relations; banking; image; inform)

Sažetak
Marketing se u bankarskom sektoru upotrebljava relativno kratko, dok se odnosi s javnošću u bankarstvu koriste veæ nekoliko desetljeća. Banke su, kao vrlo značajne institucije u većini zemalja, stvorile sustav odnosa s javnošću kako bi dobile i zadržale povjerenje javnosti. Oduvijek su održavale dobre odnose s raznolikom javnošću jer ovise o svojim dioničarima, gospodarskom sustavu i povjerenju članova zajednice u kojoj djeluju, o zakonodavnim tijelima, zaposlenicima i o sredstvima javnog informiranja. Za razliku od ostalih dijelova promocijskog miksa koji su usmjereni na potrošača te proizvode i usluge koje nude, odnosi s javnošću imaju za cilj izgradnju te održavanje imidža i reputacije banke, poboljšanje odnosa banke s njenim klijentima, ispunjavanje društvenih odgovornosti i davanje izjava za medije te neprestano pojavljivanje u medijima kako bi se stvorile i zadržale konkurentske prednosti. Važnost odnosa s javnošću u bankarskom sektoru najviše dolazi do izražaja za vrijeme kriznih situacija. Samu pripremu i proces kriznog komuniciranja provode odnosi s javnošću u dogovoru s Upravom banke. U javnost se daju dobro promišljene izjave čime se nastoje ukloniti ili ublažiti posljedice krize te umiriti klijente.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Tihana Cegur Radović (autor)

Avatar Url Nikolina Smajla (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cegur Radović, Tihana; Vojak, Nikolina; Belavić, Martina
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2011), 143-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Cegur Radović, T., Vojak, N. & Belavić, M. (2011) Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru. Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1, 143-150.
@article{article, author = {Cegur Radovi\'{c}, Tihana and Vojak, Nikolina and Belavi\'{c}, Martina}, year = {2011}, pages = {143-150}, keywords = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u, bankarstvo, imid\v{z}, informiranje}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {1}, issn = {1848-3038}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u bankarskom sektoru}, keyword = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u, bankarstvo, imid\v{z}, informiranje} }
@article{article, author = {Cegur Radovi\'{c}, Tihana and Vojak, Nikolina and Belavi\'{c}, Martina}, year = {2011}, pages = {143-150}, keywords = {Public relations, banking, image, inform}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {1}, issn = {1848-3038}, title = {Public Relations in Banking Sector}, keyword = {Public relations, banking, image, inform} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font