Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 56484

Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tkalac, Ana
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj // Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2000. str. 37-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 56484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj
(Marketing Orientation and Transformation of Nonprofit Sector in Croatia)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tkalac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Krbec, Denisa - Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2000, 37-38

Skup
Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 19.10.2000. - 20.10.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinška orijentacija; neprofitne organizacije
(marketing orientation; nonprofit organizations)

Sažetak
Tijekom razdoblja gospodarske i političke tranzicije, hrvatske su tvrtke u profitnom sektoru u velikoj mjeri prilagodile elemente oblikovanja poslovne strategije novonastalim uvjetima na tržištu i općim trendovima globalizacije, kao i uključivanja u međunarodnu razmjenu dobara i usluga. Međutim, kod relativno velikog broja hrvatskih neprofitnih organizacija javlja se "prirodni otpor" usvajanju koncepcije marketinga. Važnost primjene marketinga u neprofitnim organizacijama može se sagledati dvojako. Prvo, sustavna primjena marketinga utječe na uspješnije djelovanje konkretnih neprofitnih organizacija i kvalitetnije ostvarivanje njihove misije i ciljeva. Drugo, općenito uzevši, primjena marketinga u neprofitnim organizacijama pozitivno utječe na njihovo ukupno djelovanje, te stoga pridonosi boljem rješavanju društvenih problema radi kojih neprofitne organizacije i postoje. Na taj način marketing pridonosi boljem funkcioniranju društva kao cjeline.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Avatar Url Ana Tkalac Verčič (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tkalac, Ana
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj // Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2000. str. 37-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Renko, N., Pavičić, J. & Tkalac, A. (2000) Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj. U: Krbec, D. (ur.)Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Tkalac, Ana}, editor = {Krbec, D.}, year = {2000}, pages = {37-38}, keywords = {marketin\v{s}ka orijentacija, neprofitne organizacije}, title = {Marketin\v{s}ka orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj}, keyword = {marketin\v{s}ka orijentacija, neprofitne organizacije}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Tkalac, Ana}, editor = {Krbec, D.}, year = {2000}, pages = {37-38}, keywords = {marketing orientation, nonprofit organizations}, title = {Marketing Orientation and Transformation of Nonprofit Sector in Croatia}, keyword = {marketing orientation, nonprofit organizations}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font