Pregled bibliografske jedinice broj: 56484
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj // Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2000. str. 37-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 56484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj
(Marketing Orientation and Transformation of Nonprofit Sector in Croatia)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tkalac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe
/ Krbec, Denisa - Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2000, 37-38
Skup
Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 19.10.2000. - 20.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinška orijentacija; neprofitne organizacije
(marketing orientation; nonprofit organizations)
Sažetak
Tijekom razdoblja gospodarske i političke tranzicije, hrvatske su tvrtke u profitnom sektoru u velikoj mjeri prilagodile elemente oblikovanja poslovne strategije novonastalim uvjetima na tržištu i općim trendovima globalizacije, kao i uključivanja u međunarodnu razmjenu dobara i usluga. Međutim, kod relativno velikog broja hrvatskih neprofitnih organizacija javlja se "prirodni otpor" usvajanju koncepcije marketinga. Važnost primjene marketinga u neprofitnim organizacijama može se sagledati dvojako. Prvo, sustavna primjena marketinga utječe na uspješnije djelovanje konkretnih neprofitnih organizacija i kvalitetnije ostvarivanje njihove misije i ciljeva. Drugo, općenito uzevši, primjena marketinga u neprofitnim organizacijama pozitivno utječe na njihovo ukupno djelovanje, te stoga pridonosi boljem rješavanju društvenih problema radi kojih neprofitne organizacije i postoje. Na taj način marketing pridonosi boljem funkcioniranju društva kao cjeline.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija