Pregled bibliografske jedinice broj: 564685
Zdrav i cjelovit život i razvoj djeteta predškolske dobi - uloga dječjeg vrtića
Zdrav i cjelovit život i razvoj djeteta predškolske dobi - uloga dječjeg vrtića, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 564685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zdrav i cjelovit život i razvoj djeteta predškolske dobi - uloga dječjeg vrtića
(Healthy and complete life and development of preschool child-meaning of kindergarten)
Autori
Latković, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
22.09
Godina
2011
Stranica
30
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
dječji vrtić; odgojitelj; razvoj djece; razvoj vještina
(kindergarten; child development; educator; skill development)
Sažetak
Cilj je ovog rada utvrditi koja je uloga dječjeg vrtića u životu i razvoju djece rane i predškolske dobi. Iako je za zdrav i cjelovit razvoj djeteta najvažnije obiteljsko okruženje u kojem dijete dobiva ljubav i podršku svojih roditelja, uz koje izgovara prve riječi i čini prve korake, bez dječjeg vrtića djetetov bi razvoj bio nepotpun. Naime, djeca u dječjem vrtiću upotpunjuju i usavršavaju vještine koje nauče kod kuće, dobivaju neka nova saznanja, upoznaju vršnjake, ali i odrasle ljude, točnije odgojitelje, koji se brinu o njima. Odgojiteljeva je uloga da potiče djecu na samostalno učenje uz povremeno usmjeravanje na određene zadatke što pozitivno utječe na samostalnost djeteta u razvijanju vlastitih kognitivnih, socijalnih, tjelesnih i drugih vještina. Osim toga, od iznimne je važnosti i inkluzija djece s posebnim potrebama u odgojno-obrazovni proces čime se znatno doprinosi njihovom razvoju i pripremi za daljnje obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija