Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 564684

Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja


Drlje, Antonija
Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 564684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja
(The importance of the educational context of quality in the preschool institution)

Autori
Drlje, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
22.09

Godina
2011

Stranica
28

Mentor
Ljubetić, Maja

Ključne riječi
kvaliteta; kontekst; kurikulum; kultura; odnosi; odgojitelj; (samo)vrjednovanje
(quality; context; curiculum; culture; relationships; educator; self - evaluation)

Sažetak
Kvaliteta konteksta odgojno – obrazovne ustanove ogleda se u njegovoj sposobnosti da odgovori individualnim potrebama djeteta i omogući mu uspješan cjeloviti razvoj. Kontekst ustanove ranog i predškolsskog odgoja i obrazovanja podrazumijeva socio – pedagošku, prostorno – materijalnu i vremensku dimenziju ; tj. kvalitetne odnose među odgojiteljima, stručnim suradnicima, roditeljima i djecom kao sudionicima odgojno – obrazovnog procesa te takvu organizaciju prostora i vremena koja će omogućiti zadovoljavanje potreba i stalan rast njenih sudionika. Nadalje, konstrukcija kurikuluma u ustanovi ovisi o kulturi, filozofijama, stavovima i vrijednostima praktičara u ustanovi i njihovoj spremnosti da kritički promatraju svoju praksu, istražuju i unose promjene na dobrobit djece i odraslih u ustanovi. Da bi se provjerila uspješnost i kvaliteta ustanove, važno je usuglasiti kriterije vrjednovanja i uvijek se iznova vraćati samovrijednovanju kao instrumentu unaprijeđivanja cjelokupne kvalitete ustanove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drlje, Antonija
Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Drlje, A. (2011) 'Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Drlje, Antonija}, year = {2011}, pages = {28}, keywords = {kvaliteta, kontekst, kurikulum, kultura, odnosi, odgojitelj, (samo)vrjednovanje}, title = {Zna\v{c}aj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i pred\v{s}kolskog odgoja}, keyword = {kvaliteta, kontekst, kurikulum, kultura, odnosi, odgojitelj, (samo)vrjednovanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Drlje, Antonija}, year = {2011}, pages = {28}, keywords = {quality, context, curiculum, culture, relationships, educator, self - evaluation}, title = {The importance of the educational context of quality in the preschool institution}, keyword = {quality, context, curiculum, culture, relationships, educator, self - evaluation}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font