Pregled bibliografske jedinice broj: 564684
Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja
Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 564684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj kvalitetnog odgojno – obrazovnog konteksta ustanove ranog i predškolskog odgoja
(The importance of the educational context of quality in the preschool institution)
Autori
Drlje, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
22.09
Godina
2011
Stranica
28
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
kvaliteta; kontekst; kurikulum; kultura; odnosi; odgojitelj; (samo)vrjednovanje
(quality; context; curiculum; culture; relationships; educator; self - evaluation)
Sažetak
Kvaliteta konteksta odgojno – obrazovne ustanove ogleda se u njegovoj sposobnosti da odgovori individualnim potrebama djeteta i omogući mu uspješan cjeloviti razvoj. Kontekst ustanove ranog i predškolsskog odgoja i obrazovanja podrazumijeva socio – pedagošku, prostorno – materijalnu i vremensku dimenziju ; tj. kvalitetne odnose među odgojiteljima, stručnim suradnicima, roditeljima i djecom kao sudionicima odgojno – obrazovnog procesa te takvu organizaciju prostora i vremena koja će omogućiti zadovoljavanje potreba i stalan rast njenih sudionika. Nadalje, konstrukcija kurikuluma u ustanovi ovisi o kulturi, filozofijama, stavovima i vrijednostima praktičara u ustanovi i njihovoj spremnosti da kritički promatraju svoju praksu, istražuju i unose promjene na dobrobit djece i odraslih u ustanovi. Da bi se provjerila uspješnost i kvaliteta ustanove, važno je usuglasiti kriterije vrjednovanja i uvijek se iznova vraćati samovrijednovanju kao instrumentu unaprijeđivanja cjelokupne kvalitete ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija