Pregled bibliografske jedinice broj: 564615
Partnerstvo škole i roditelja djece s posebnim potrebama
Partnerstvo škole i roditelja djece s posebnim potrebama, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, Mostar
CROSBI ID: 564615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo škole i roditelja djece s posebnim potrebama
(The partnership between the school and the parents of the children with scpecial needs)
Autori
Jogunica, Marjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti
Mjesto
Mostar
Datum
06.09
Godina
2011
Stranica
52
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
partnerstvo; djeca s posebnim potrebama; inkluzija; kvalitetna komunikacija
(partnership; children with special needs; inclusion; good comunication)
Sažetak
Uključivanje djece s posebnim potrebama u redovnu nastavu nameće potrebu razvijanja partnerstva škole s roditeljima kako bi obrazovanje i razvoj ove djece bilo što kvalitetnije. Da bi djeca s posebnim potrebama bila prihvaćena nužno je razumijevanje teškoća, inkluzija i kvalitetna komunikacija svih odgojno-obrazovnih čimbenika. Učitelji moraju poticati suradnju i prihvatiti roditelje kao primarne odgajatelje djece. Kvalitetni odnosi roditelja i učitelja pozitivno utječu na socijalni i emocionalni razvoj djece. Komparativni prikaz dvaju konkretnih slučajeva iz pedagoške prakse pokazuju kako kompetentan učitelj pravodobno prepoznaje, razumije i odgovara na posebne potrebe djece te kako potiče, njeguje i stalno unaprjeđuje partnerski odnos s njihovim roditeljima na djetetovu dobrobit.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija