Pregled bibliografske jedinice broj: 564402
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatski Centar ITI UNESCO, 2006
CROSBI ID: 564402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
(Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater)
Autori
Lukić, Darko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Hrvatski Centar ITI UNESCO
Grad
Zagreb
Godina
2006
Stranica
313
ISBN
953-6343-43-6
Ključne riječi
produkcija; marketing; planiranje; organizacija;
(production; marketing; planning; stage management)
Sažetak
Udžbenik pokriva područje planiranja, organizacije, kreativne i izvršne produkcije u kazalištu i ostalim scenskim i izvedbenim umjetnostima, te marketiranja predstava i evenata, prema recentnim svjetskim teorijama i praktičnim iskustvima uz prilagodbu hrvatskim posebnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
Napomena
1. izd.