Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 564402

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu


Lukić, Darko
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatski Centar ITI UNESCO, 2006


CROSBI ID: 564402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
(Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater)

Autori
Lukić, Darko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Hrvatski Centar ITI UNESCO

Grad
Zagreb

Godina
2006

Stranica
313

ISBN
953-6343-43-6

Ključne riječi
produkcija; marketing; planiranje; organizacija;
(production; marketing; planning; stage management)

Sažetak
Udžbenik pokriva područje planiranja, organizacije, kreativne i izvršne produkcije u kazalištu i ostalim scenskim i izvedbenim umjetnostima, te marketiranja predstava i evenata, prema recentnim svjetskim teorijama i praktičnim iskustvima uz prilagodbu hrvatskim posebnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti

Napomena
1. izd.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Lukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukić, Darko
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatski Centar ITI UNESCO, 2006
Turčinović, Ž. (ur.) (2006) Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu. Zagreb. Hrvatski Centar ITI UNESCO.
@unknown{unknown, author = {Luki\'{c}, Darko}, editor = {Tur\v{c}inovi\'{c}, \v{Z}.}, year = {2006}, pages = {313}, keywords = {produkcija, marketing, planiranje, organizacija, }, isbn = {953-6343-43-6}, title = {Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazali\v{s}tu}, keyword = {produkcija, marketing, planiranje, organizacija, }, publisher = {Hrvatski Centar ITI UNESCO}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Luki\'{c}, Darko}, editor = {Tur\v{c}inovi\'{c}, \v{Z}.}, year = {2006}, pages = {313}, keywords = {production, marketing, planning, stage management}, isbn = {953-6343-43-6}, title = {Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater}, keyword = {production, marketing, planning, stage management}, publisher = {Hrvatski Centar ITI UNESCO}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font