Pregled bibliografske jedinice broj: 563765
Uloga komunikologa i grafičkog konzultanta u promotivnim kampanjama
Uloga komunikologa i grafičkog konzultanta u promotivnim kampanjama, 2011., diplomski rad, diplomski, Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krčelić", Zaprešić
CROSBI ID: 563765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga komunikologa i grafičkog konzultanta u promotivnim kampanjama
(The role of communication scientist and graphic consultant in promotion campaigns)
Autori
Dijanežević, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti "Baltazar Adam Krčelić"
Mjesto
Zaprešić
Datum
25.11
Godina
2011
Stranica
41
Mentor
Plenković, Mario
Ključne riječi
komunikacija; promotivne kampanje; mediji
(communication; promotion campaigns; media)
Sažetak
Cilj rada je utvrditi da li komunikolog i grafički konzultant mogu pridonijeti uspješnosti promotivne kampanje. Osnovna metoda istraživanja bila je analiza sadržaja. Jedinica analize bila je svaka promotivna kampanja koja se u vremenskoj istraživačkoj granici pojavila u medijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(mentor)