Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 563491

Psiholingvistički utjecaj kreativnih jezičnih igara na usvajanje hrvatskoga jezika u osnovnoj školi


Pavličević-Franić, Dunja; Aladrović Slovaček, Katarina; Ivanković, Melita
Psiholingvistički utjecaj kreativnih jezičnih igara na usvajanje hrvatskoga jezika u osnovnoj školi // EDUvision 2011 - »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2011. str. 112-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 563491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Psiholingvistički utjecaj kreativnih jezičnih igara na usvajanje hrvatskoga jezika u osnovnoj školi
(Psycholinguistic Influence of Creative Children’s Games on Primary School Croatian Language Acquisition)

Autori
Pavličević-Franić, Dunja ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EDUvision 2011 - »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2011, 112-121

ISBN
978-961-93189-2-8

Skup
EDUvision 2011 - »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 01.12.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kreativna jezična igra; nastava hrvatskoga jezika; motivacija; komunikacijsko-funkcionalni pristup; jezične kompetencije
(creative children’s games; Croatian language teaching; motivation; communicative-functional approach; communicative language competences)

Sažetak
Igra je aktivnost svojstvena djeci. Budući da podrazumijeva kreativnost i raznolikost, primjerena je i kao svrhovita metoda u osnovnoškolskoj nastavi. Osmišljena i primjerena didaktička igra važan je dio komunikacijsko-funkcionalnoga pristupa u procesu usvajanja materinskoga jezika jer omogućuje učenje na zanimljiv i kreativan način. Provedena istraživanja (Pavličević, 1996, Miljević-Riđički i sur., 2004, Velički i Peti-Stantić, 2008, Pavličević-Franić i Aladrović Slovaček, 2011), potvrđuju da se učenici u nastavi jezika vole igrati te da učeći u igri nastavni sadržaj usvajaju brže i lakše. Nažalost, igra se kao nastavna metoda ne koristi često, iako su mogućnosti uporabe raznolike (računalne igre, mozgalice, učilice, interaktivne priče i sl.). Cilj je istraživanja ispitati utječe li kreativna jezična igra na motivaciju i zadovoljstvo učenika, stav o nastavnome predmetu, kvalitetu zapamćivanja informacija i razvoj jezičnih kompetencija. Očekuje se da će uporaba kreativne igre u nastavi hrvatskoga jezika povećati motivaciju te omogućiti uspješnije usvajanje hrvatskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja; Aladrović Slovaček, Katarina; Ivanković, Melita
Psiholingvistički utjecaj kreativnih jezičnih igara na usvajanje hrvatskoga jezika u osnovnoj školi // EDUvision 2011 - »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2011. str. 112-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavličević-Franić, D., Aladrović Slovaček, K. & Ivanković, M. (2011) Psiholingvistički utjecaj kreativnih jezičnih igara na usvajanje hrvatskoga jezika u osnovnoj školi. U: Orel, M. (ur.)EDUvision 2011 - »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«.
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja and Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Ivankovi\'{c}, Melita}, editor = {Orel, M.}, year = {2011}, pages = {112-121}, keywords = {kreativna jezi\v{c}na igra, nastava hrvatskoga jezika, motivacija, komunikacijsko-funkcionalni pristup, jezi\v{c}ne kompetencije}, isbn = {978-961-93189-2-8}, title = {Psiholingvisti\v{c}ki utjecaj kreativnih jezi\v{c}nih igara na usvajanje hrvatskoga jezika u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {kreativna jezi\v{c}na igra, nastava hrvatskoga jezika, motivacija, komunikacijsko-funkcionalni pristup, jezi\v{c}ne kompetencije}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja and Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Ivankovi\'{c}, Melita}, editor = {Orel, M.}, year = {2011}, pages = {112-121}, keywords = {creative children’s games, Croatian language teaching, motivation, communicative-functional approach, communicative language competences}, isbn = {978-961-93189-2-8}, title = {Psycholinguistic Influence of Creative Children’s Games on Primary School Croatian Language Acquisition}, keyword = {creative children’s games, Croatian language teaching, motivation, communicative-functional approach, communicative language competences}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font