Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 563109

Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja


Bosilj, Neven
Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja, 2011., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 563109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja
(Model and empirical factors user acceptance of mobile advertising)

Autori
Bosilj, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
26.04

Godina
2011

Stranica
XV+259

Mentor
Bubaš, Goran ; Vrček, Neven

Ključne riječi
mobilno poslovanje; mobilni marketing; privatnost
(mobile business; mobile marketing; privacy)

Sažetak
Sintezom i analizom postojećih teorijskih spoznaja s područja mobilnog marketinga definiran je strukturni model utjecaja elemenata mobilnog oglašavanja na korisničko prihvaćanje mobilnog oglašavanja. Temeljem tako definiranog strukturnog modela postavljene su hipoteze rada. Strukturni model i hipoteze testirani su provedbom dvaju empirijskih istraživanja. Prvo pilot istraživanje obavljeno je na populaciji od 121 studenata FOI-a, dok je drugo izvršeno na uzorku od 312 osoba opće populacije. Na osnovi rezultata istraživanja može se zaključiti da strukturni model pokazuje dobru povezanost s hipotezama rada i dobivenim empirijskim rezultatima. Rezultati empirijskog istraživanja pokazali su intenzitet utjecaja pojedinog elementa strukturnog modela na korisničko prihvaćanje mobilnog oglašavanja, kao i moguće probleme prilikom izgradnje sustava mobilnog oglašavanja. Analizirani su i prodiskutirani rezultati istraživanja s implikacijama na dosadašnje teorijske spoznaje te na buduću praksu mobilnog oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0000000-1746 - Komunikacijske vještine i tehnologije u komunikaciji Internetom i e-obrazovanju (Bubaš, Goran, MZOS ) ( CroRIS)
016-0161199-1715 - Informacijska infrastruktura i interoperabilnost (Vrček, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Neven Vrček (mentor)

Avatar Url Goran Bubaš (mentor)

Avatar Url Neven Bosilj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bosilj, Neven
Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja, 2011., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Bosilj, N. (2011) 'Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja', doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bosilj, Neven}, year = {2011}, pages = {XV+259}, keywords = {mobilno poslovanje, mobilni marketing, privatnost}, title = {Model i empirijski \v{c}initelji korisni\v{c}kog prihva\'{c}anja mobilnog ogla\v{s}avanja}, keyword = {mobilno poslovanje, mobilni marketing, privatnost}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bosilj, Neven}, year = {2011}, pages = {XV+259}, keywords = {mobile business, mobile marketing, privacy}, title = {Model and empirical factors user acceptance of mobile advertising}, keyword = {mobile business, mobile marketing, privacy}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font